2015年4月13日 星期一

去759車仔麵食早餐

復活節假期第一天,相約朋友到元朗新開的759車仔麵吃早餐,順道買翌日拜拜要用的素菜材料。




我大頭蝦,以為此店在合益廣場,原來在另一面的合益中心。



原本打算吃此店在FB上貼的A餐,來到郤發現明天才開售。



收銀員笑迎迎,就留低吃個早餐吧。



牆上用歷來各款會員卡作裝飾,色彩繽紛又有特色。



我的一張也在其中呢!



簡約的陳設



舒服自然 



我點了一個雞扒餐



雞扒是即炸的,熱騰騰,皮脆脆的。油包、炒蛋不過不失,奶茶亦及格,若然茄汁豆略加熱就更好了。



友人的糯米雞



我吃了一口,尚算軟滑,但她評為太削。我就比較不喜歡太硬的糯米。 因為時間尚早,全店只得三、兩客人,樓面員工也很樂意為你服務,主動為我們捧餐。親切及禮貌都滿分,可惜有幾隻蒼蠅飛來飛去,就有點殺風景了。



買菜時在路邊攤見到婆婆兜售田七花,還寫明可食、可用、可種。大家下次如要做蕉葉菜式,亦可到此買些回家。



買菜後再到數個輕鐵站外的元朗廣場訂蛋糕,就打道回府了。



6 則留言:

  1. 咁早晨梗要幫襯個早餐啦,而廿六蚊算平咯係唔係?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大記食個雞扒餐都要啦,仲冇茄汁豆添。

      刪除
  2. $26蚊有咁多野食ok喎~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 廿零蚊食個早餐,算平啦,比著太興、翠華果D,就會貴D啦。

      刪除
  3. 大清早既元朗好多地攤係好得意, 好多野買架, 元朗D野又平又靚, 我都幾中意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好鍾意舊區既氛圍,又喜歡街市既熱鬧,啱晒我。

      刪除