2015年4月8日 星期三

收到假銀紙?

某日放工搭走鬼村巴,因車上冇八達通,為咗加快效率,負責睇場既大姐就先逐一向各人收取車資$20。




輪到我時,我就從銀包內抽出一張藍色紙幣繳上。眼利的大姐旋即退回道: 你呢張咩錢黎架?

嗄? 睇真D,係喎,有100既字既? 早前咪傳過人地用咩落後國家既低幣值銀紙去呃人既? 唔通我又收到張咁野? 

滴晒汗下,即刻換過一張交出去。唔好意思呀,我都唔知人地幾時當廿蚊紙找俾我架?



再睇真D,有Macau既字喎,唔通係澳門既$100? 睇黎佢真係如假包換既澳門錢喎,前面排隊果位乘客話: $100當$20找俾你,你咪好著數! 咁又唔會喎,以我咁懵,咪一樣當$20洗返出去,只係俾果位大姐退返黎我先知唧。



爸爸剛出咗九巴兼職份糧(係呀,佢依家逢假日都會去渣巴士架。),我每月都會選一個受助機構,將呢份散工得返黎既人工捐出去既,今次就幫下D長者啦。



咁就加埋我果張無厘頭既$100上去,一齊捐埋出去啦。



順便代果位唔小心拎咗張$100出黎當$20洗既人士做返少少野啦。


果張銀紙我就留返佢做個紀念啦!

16 則留言:

  1. 張澳門幣$100,真系好似港紙$20

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咁大頭蝦,真係冇留意到。

      刪除
    2. 我屋企唔知邊個系邊度找左張$10澳門紙幣...唔留心睇,我以為係$100.港紙.

      刪除
    3. 乜澳門幣十蚊係紅色架?

      刪除
  2. 回覆
    1. 就係咯,我後尾拎兩張紙幣度下,張$100真係長一截架。

      刪除
  3. 其實俾我也會像你一樣當廿元……而香港唔知有冇得兌換澳門銀紙呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兌乜鬼吖,去澳門始終都有機會既,只係我多數唔會用呢張銀紙咯,留個紀念啦。

      刪除
  4. 我又做左件烏龍事, 所以都要捐錢~

    回覆刪除
  5. 財來自有方
    財去自有主
    May姨多行善多善報 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多咗出黎既,咪分D俾人咯。

      刪除
  6. 你爸爸都好有善心,將每個月贃到嘅錢捐晒出嚟做善事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係兼職果份糧咋! 如果唔係邊有家用俾我呀?

      刪除