2015年4月2日 星期四

呢D留聲機係人整架咩?

同事又玩迷你屋,要我幫手整架留聲機喎。

嗄~~?乜要剪咁多野架,見到就煩啦,我最怕煩架啦。

呢d係紙樣,要剪各六塊。先剪每樣一塊出黎做版。



再去金色紙度裁喎,用筆畫實唔靚啦,我咁聰明,諗到用大頭針去描線,咁就精準好多啦。


叫做剪到靚靚仔仔啦。



機身底座早就裝碪好



到最麻煩既工序啦: 咪係組合各塊金紙咯。好鬼難粘合,好多彎位,好易移位。



用漿糊筆,唔掂。用UHU既透明膠,又太厚。冇速乾膠水,粘完又彈開,好不容易先做好內籠。



再係外面貼多層,縱使我剪得幾咁完美,貼得唔好,都會好多瑕疵。



跟住又要再組合各組件,乜個說明書冇講架? 咁點搞呀?



提供既尺寸又有問題,唯有改裝一下,監硬粘埋佢啦。暫時用橡筋圈紮實,等佢乾咗先拆。



求求其其交差就算啦,叫做盡咗力架啦。



咁佢只係迷你屋既一個組件,放咗入去,樣衰少少,唔覺既。

6 則留言:

  1. 咁都叫樣衰~整得好靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 認真麻麻架咋,見到白邊既。

      刪除
  2. 你咁好心機 續樣續樣做都話係求其交差 唔係啦 做得好靚呀!!! 讚!!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe .... 我冇俾近鏡你睇咋。

      刪除