2015年4月21日 星期二

豐和日麗

呢個餐,睇落好似幾吸引咁,所以我就買咗啦。




十道菜喎,算幾多野食架。





我想訂七點半,但接電話果位小姐話果晚有人包場,叫我訂七點。



Bibi冇咁早放工出到黎喎,是但啦,兩個人,我早D到,點定餐,坐多陣佢都到啦。留意下圖一對男女,佢比我早到,我去到時佢地已經食緊野。



現場見到既菜單更詳細







冷盆我要咗麻醬油麥菜同水晶餚肉,點知食食下見到油麥菜入面夾咗隻烏蠅,你叫我點可以唔向部長反映一下呢?



換過一碟仔海蜇



富貴隻雙方,用黎夾包果片脆脆,已經淋淋地啦。



蒸元貝,冇乜鮮味,而且蒸到過晒火啦。



薺菜黃魚羮,除咗有少少魚皮之外,都唔係好覺有魚,味道亦淡。



但佢勝在夠熱



蠔皇扣鮑魚,睇下呢兩條細細既小棠菜都大過佢就知咩料啦。



黑松露蝦球拌麵



好奇想知咩叫酥豆煲? 原來係油爆蠶豆再用煲仔上既椒鹽蠶豆,咸到冇影。



小籠包算正常啦。



呢碗桂花湯丸,好正常。



最後仲有件桂花糕(其實唔係最後上既,早就食咗啦)



成晚要催促佢地上菜,我都知佢地想走高檔D既路線,菜式想逐道上。但廚房未能配合果下弊呢!

上面果對男女,桂花糕食完,左等右等,糖水都未出。食埋碗糖水啦,郤突然黎碟菜。冇錯,係之前上漏咗既。

我地果檯都唔好得幾多,上菜次序大兜亂,味道反差好大。一D好淡、一D又好咸。上菜太慢,由落單到食晒所有菜式,兩位都要超過一個鐘,其實有好多野,兩下就起到菜架啦,竟然要等咁耐,有D唔合理。咁一晚可以翻到幾轉檯呀?

會否回頭? 今次算中伏架啦。三百多元兩位用的話,在銅鑼灣區尚有很多選擇。我會情願俾多少少錢,係冇咁多限制情況下(起碼唔駛理咩日子同時段),食過第樣咯!

6 則留言:

  1. 點解叫「豐」而唔叫「風」和日麗?
    是因為開門唔想食西北風…同時又想賺到似滙「豐」咁盆滿砵滿,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地玩食字唧,豐衣足食呀。

      刪除
  2. 咁又係呀...兩個人成三舊幾水...食日本野好過~

    回覆刪除
    回覆
    1. 食碗好好味既拉麵,感覺仲良好呀。

      刪除
  3. 睇個餐牌仲想話佢幾多款式,點知原來味道…… @@
    碟餸仲送埋烏蠅添~~ 間舖日後睇怕都係拍烏蠅多喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 烏蠅呢下真係爭唔落,人人都有眼見架麻。

      刪除