2015年5月20日 星期三

欖油蒜片蝦仁炒意粉 - 邊個話唔可以再簡化D架?

仲記唔記得我以前煮果碟 帶子蝦仁雜菌炒意粉?

今次我一個人食,要再煮得簡單D。




係吉之島超市買咗包雪藏蝦,分開兩份,琴晚已經拎定落下格解凍架啦,返到屋企沖一沖就用得。反正呢款都冇蝦腸既,咁我就索性連廚房紙都慳返,泌咗D水就加少少魚露同黑椒粉撈勻佢啦。



兩粒蒜子切成片



意粉一人份,約一個一蚊銀咁上下圓周就夠,放少少鹽入D水度,水滾就放意粉,意粉可以彎身浸係水下面就加蓋,滾多幾滾就收火,由得佢焗一陣,夠你自己啱口味既軟硬度就撈起佢。記住,我係冇過到冷河既!



記唔記得呢款菰呢?



我嫌佢用油浸住太油膩,就放佢入頭先夾起意粉後剩底既熱鹽水度沖洗下,再過下清水添。跟住?我冇洗到隻鑊仔呀。係,我係由頭到尾用緊同一隻單柄易潔鑊去整既。

泌完水既菰照留係鑊度,開火,加橄欖油同蒜片爆香。



倒埋D蝦入去,兜幾下,加蓋焗幾十秒。 



D蝦彎弓晒咯,就可以放埋頭先撈起既意粉入去兜炒架啦。



兜多幾下就可以炒勻架啦,上碟,食得!



我一氣呵成,D意粉撈起冇幾耐之嘛,仲係熱既,所以唔駛擔心炒得唔夠熱既問題。

有冇發覺我冇再放調味呢? 

本身已經用咗鹽水烚意粉,所以意粉已經有味,海蝦仁加咗少少魚露,好夠味架啦。

真係唔係嚇你,計埋烚意粉同洗切時間,幾手腳慢都好,我十五分鐘以內,一定煮好呢碟色香味俱全既意粉既。

10 則留言:

  1. 係喎,超快手的一餐,呢啲煑法有啲似乾炒xx!

    回覆刪除
  2. 好正~我都睇下超市有無呢個菇買先~幾方便~

    回覆刪除
  3. 正呀!一人份有咁多隻蝦,好豐富~~ 出街食可能得小蝦4、5隻架乍~~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 一睇就知係我貪心啦! 材料仲多過意粉。

      刪除
  4. 餸多過麵 I LIKE!! HAHAA, 你真係識食~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時享受唔一定要好花時間同好貴既,我都見有D搵好多錢既朋友,平日只得白烚菜(仲要係唔新鮮既),真係好慘。

      刪除