2015年8月10日 星期一

租約期滿 - 交場

終於租咗樓上單位三個月,又到咗要交場既時候啦。




咁啱爸爸又放年假兼順便辭埋份工,所以佢可以做交場前既清場工作。



一向唔多願做家務既佢,竟然清潔得頭頭是道。



所有污垢都清理晒



連抽油煙機都抹乾淨,呢幾個月來,個爐頭我都冇用過,原滿上手租客搞到好污糟,爸爸依家都省到佢地立立令。



我地接手時,抽氣扇及冷氣機都係佈滿塵垢,就等我地俾佢重獲新生啦!



最厲害是馬桶,原本非常恐怖,我嘗試用醋、可樂都未能成功除垢。經爸爸努力後,已回復光潔。真係要封個所長佢做!



臨別依依,爸爸有D唔捨得,臨尾果晚仲叫我買兩個飯盒上去食添。



多謝呢個暫居地,俾我地係裝修期間棲身幾個月。



雖然有好多野唔順手,又要蓆地而睡,我地能夠順利過渡,真係好感恩。



最後拎埋呢少少雜物,就交吉啦。



業主都好好人,佢地見到我地將間屋照顧得咁好,都好開心。



這是他們送給我的擺設飾品,實在郤之不恭。我真係冇預留任何空間放飾品,呢度係屋內唯一的玻璃櫃(書架最頂層),一於將佢地放係呢度。



我原打算一切從簡,不希望多放飾品,大家請勿再送擺件給我,事關配額已滿,我亦不希望大家既心意要打入冷宮呢!


6 則留言:

  1. 你地真係一個好租客!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 爸爸既原則,自己可以亂糟糟,人地既地方就要搞好佢。

      刪除
  2. 哇, 包租公開心過中六合彩二獎

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗返起佢剛收樓再交俾我地既狀態,同依家我地交場既狀態比,真係天堂同地獄既分別。如果我租樓俾人,人地交場時同我清潔妥當,我都會好開心。

      刪除
  3. 咁嘅租客去邊度搵?通常唔搞到太差已經算係大幫忙!

    回覆刪除
  4. 好租客,讚!終於都搞掂就好啦~

    回覆刪除