2015年8月27日 星期四

完熟果實的滋味

見到有新貨登場,我就想試下。




我其實對蕉冇特別偏好既,但鍾意買新產品。



聽講菠蘿味都唔錯,掃埋。





兩款都話係用成熟既果子所製。



香蕉比較細粒,所以一包會多幾粒。都算幾香甜,對我黎講算係少少過甜。但一般人會覺得好好食。



事關一打開個袋就好大陣果香撲鼻而來。




你睇,菠蘿仔幾可愛!我就覺得菠蘿討喜D啦。

8 則留言:

  1. 你常常將好吃的糖果零食展示……
    哈哈,搞到我也想多買來吃,但我又有啲怕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以呢 ..... 一班好同樹係好重要既,有野同吃,有肥同當!

      刪除
    2. 我都有同感,我相信無乜邊個網友,可以拍得住你,試過咁多類形嘅糖果零食!

      刪除
    3. 我只係有一顆細路既心兼夾有大人既經濟能力,仲有強大既後盾(班白老鼠同樹),先可以一味試新野唧。

      刪除
  2. 但蕉味既糖想像中會好假味~

    回覆刪除
  3. 香蕉糖我吾鍾意,菠蘿就最like﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 生果既野,梗有一款啱你口味既。我呢.... 就偏向士多啤梨既。

      刪除