2015年8月4日 星期二

LUNCH @ 麵屋武藏

諗住趁星期五食晏時去拎團購貨既,點知好日都唔去下,撞啱佢冇開喎!



都冇計架,唯有走啦,想話係地庫果層既元氣壽司買外賣返公司食既,又唔知間店咩位置,經過呢間麵屋武藏,見到大把位,定食又唔算貴,就入去坐低啦。



一個人去,安排我長條檯都冇乜所謂既。



見到淥拉麵既師父得一個人,雖然佢好似做到有條不紊,但我唔排除會有麵淥過龍既。



我叫咗比目魚定食,有兩件魚、蒸蛋、泡菜、沙律同小半碗飯,真係剛夠一個胃納不大既女士架咋。



我當然清得晒啦。



2 則留言:

  1. 華..個餐...我諗我要食兩個先夠..........................

    回覆刪除
    回覆
    1. 食晏唔駛食咁飽既,分分鐘返到公司又有人請食餅。

      刪除