2015年8月11日 星期二

佳記餐廳

其實市中心都開咗好多茶記,其中有呢間。




價位同一般連鎖店差不多




但睇D包就似曾相識,好似翠華咁款。



老實講,連食物品種都類同。



因為太興越黎越差,所以我地D街坊都轉軚。



呢個海南雞飯六十幾蚊,坐得舒舒服服,有人拎埋食物過你,都算係咁啦。



扒餐反而略貴



鐵板系列價錢適中



茶記都唔預意粉會好食同彈牙,我就唔敢茂然落單啦。







如果好肚餓,或者我都會試下咖哩既。





小菜其實都唔平,兩三個人去食,好易食到幾百蚊,咁不如去酒樓啦。



吉列款式不外乎魚、豬、雞,如果做得唔油膩又夠脆口既話,就會吸引到人既。我就冇乜配額食咁多炸野啦。



叫碟菜,一客炒粉麵,兩份食都夠啦。



唔夠飽不如黎多個奶油豬啦,我最鍾意啦(不過實肥死!)。




4 則留言:

  1. 我好鐘意食雪菜肉絲米~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪菜米同炸菜米都係熱門之選,但一定要夠熱燙咯。

      刪除
  2. 呢間的食物價錢中中地,如果一日三餐都喺外面吃,我諗連交通費加加埋埋…啲開支都唔少呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想慳錢就要自己煮架啦,分分鐘燈油火蠟加埋餸錢,都只係一半價錢,仲好食好多架。

      刪除