2010年8月26日 星期四

印仔118 - 玉意, 子惠

邊個話淨係小朋友先趕住要印仔開學架?


老師都要架麻,佢地都可以拎我既印仔同學生蓋手冊架麻,不知幾有型呀!


呢個係做俾姑姐既,爸爸見我係度雕,就潑冷水:姑姐又點會要d咁野架,佢要黎做乜喎?





今次爸爸跌眼鏡啦,姑姐話好啱佢用,仲幾型仔添!





呢個係送俾舊同事既囡囡既




我睇住佢結婚,大肚,生BB;眨下眼唧,囡囡就兩歲啦,就快要讀書咯.




點解咁早整俾佢?事關我老花越來越嚴重,都唔知到時仲夠唔夠眼做d咁野俾佢咯,咪早d做咯.




見唔見個溫字呀?最上果點,我專登做到好似心心咁架!

沒有留言:

張貼留言