2010年8月12日 星期四

我又種

大家仲記唔記得我整既呢盆假野呀?



導師話佢叫紫蝴蝶,其實佢算係酢醬草既一種.


一天,網友Sally給我寄來了一些種子.



我就學人種下啦!



等到地老天荒,兩星期都未見任何起色,仲以為衰咗添.到咗第三週,奇蹟出現啦!



真係冇留意到呀....30/6既下午,我發現到佢!



到放完回歸假返到公司,佢只係輕輕高咗D唧.



點知...一過咗個週末唧,就高咗咁多啦!



我返到公司,D葉都仲未張開架...



點知到咗九點幾,佢已經打開咗啦!原來一冇光線,佢就會收埋既,到我地開返燈,佢又高高興興咁打開架啦.一路越長越大塊葉,而且顏色仲越來越靚添.


又過咗成個月,終於阿細出現啦!



只係幾日唧,又開始伸展啦.



擺好姿勢,等待光明既來臨.有探子回報(公司的嬸嬸),佢話自從阿細出咗黎,阿大夜晚就冇訓覺啦,早上回來開燈前,阿大都係張開既.



而阿細呢...著燈一輪之後,就會張開,都幾有趣架.



數日後,兩塊葉已長得差不多高



看看右面的葉子,形態多像一隻飛舞中的蝴蝶呢!



到大家一樣大時,兩塊葉都會在關燈後睡大覺.葉子是會陸續出現的,到長得夠多時,就自然會開花的了.到時再跟大家分享.


沒有留言:

張貼留言