2010年8月20日 星期五

早餐好去處 - 見一麵

上個月,有朝同Bibi去咗呢度食早餐:



$21一個特餐,包一碗粉麵及小吃加多士飲品等,十分抵食.


我同Bibi都揀咗豬腩肉紅薯粉,撩到亂晒先記得影相,d肉係晒下面添.



豬腩肉已經瀉晒油,唔肥膩既.最得我心既係佢既熱度,我俾一百分呀!


熱度夠既食物,代表安心,我腸胃咁弱,都係食d滾熱辣野安全d.



Bibi配朱古力厚多士及日式餃子,我就要咗油菜同油多.



剛過去的星期日,我地又去幫襯,加咗一蚊價,食物款式都多咗選擇.原來早市同下午茶時段都係$22,午市就$26.以前係全日供應,家陣就分時段收費,即係變相加價,而且加得幾多下喎.咁家陣搵食艱難,如果佢食晏都只收廿二,又係難維持既.



不過,揀紅薯粉,米線,生麵等都唔駛加錢,算係咁啦.其餘既早餐組合,價錢都算合理.



今次,我要咗時菜金菰紅薯粉,一樣咁夠熱,即係佢地廚房做得好啦.



加埋香茅豬扒同油多,豬扒好似幾油,我係d熱湯度浸下先食,都ok既.



Bibi呢,可能佢少食餐肉,所以佢竟然要餐蛋生麵.



配炸魚柳同朱古力厚多士,今次既朱古力醬就塗得認真d啦.Bibi話d魚柳咸咗d.



仲有好立克同奶茶,都幾豐富架.我最鍾意用呢種杯,食晒d野飲,杯野都仲係咁夠熱.



$44,以食物水準計,算抵食啦.



下次真係想試下佢既豬潤,唔知正唔正呢?我見到隔離檯熟客要咗豬潤米線同雞翼尖加多士,應該都唔差喎!


沒有留言:

張貼留言