2010年8月24日 星期二

印仔117 - 嘉怡, 凱敏

今次兩個印仔,都係送俾中學生既,一個高中,一個初中.





青少年,喜歡有自主權,所以我用最淺既黃色去試印,等佢地可以自行決定,日後用咩顏色.





呢個係高中生黎,所以我俾佢一個成熟d既字體,冇咁刻板.





這個是做給初中生的





我懶,一想起咁多筆畫,就唔多願做...





但點都要係佢收到新書前送出去架,所以勉為其難,做埋佢咯.





舊年,為咗籌備十月係梅夫人婦女會既義賣,密密手刻咗半年印仔,又要做磁石書籤同賀卡.一腳踢果種艱苦工作,真係不足為外人道.


今年,見過鬼都怕黑啦!老闆仲以為我睇漏張通告,專登拎張表格俾我,等我參加喎.


我唯有轉手將佢放入環保紙度啦.

沒有留言:

張貼留言