2011年6月30日 星期四

紫蝴蝶開花了三

上次果菖花開完之後,我冇剪走佢.唔係係咪因為咁,刺激到佢一路再生多幾塊葉同花出黎,今次呢菖新既花,又係有五朵既.





冇乜幾可,生到咁,企到咁直就黎開花啦.





不經不覺,細細塊葉都長大埋.





而且一開,雖然前後腳,但都可以同時三朵齊放.





到咗食晏時間,佢居然即係訓低,可能真係負荷過重呀.





淡淡既紫粉紅,未有耐開晒,樓下主幹果度,已經又再生多塊葉仔同一菖花蕾啦.








睇佢生得幾快呀,半日就爭咁遠啦.





放兩日假唧,又高好多啦!





我見佢地生到一面倒咁向晒前面,咪監硬將佢地掉轉對住個櫃咯,點知,佢地真係有好強勁既向陽性,冇耐就自動擰反出黎.





至於新生果菖花呢,都高咗好多.





有少少好似絨毛咁既地,方就會長多一枝花或者葉架啦.





如果我摘走塊葉,佢又會再多長一枝出黎.





呢d就係開完花既殘骸啦.





大家都好合作,好似專登讓俾呀妹咁





依家呢枝花仔,已經開緊,下面亦醞釀兩外一菖花同一塊葉.果然係越長越茂盛啊!





大家數下:呢度有六個花蕾架!





連下面既阿妹都有六粒花蕾,係咪好厲害呢?





係呢串花花仲長緊既時候,根部又再次多長出一菖花同一塊葉,真係令人鼓舞既植物呀!





睇下同最上一幅相比,真係多咗好多塊葉呀,而且期間我都剪走咗幾塊葉架啦.





而最神奇既就係:我第一次種,佢一菖三朵花,今次種,佢第一菖開四朵,第二菖開五朵,跟住好幾枝花花都係五朵,而呢枝呢...你地數下...


有七朵呀!


而且d根部仲不斷有新既花花生緊出黎,真係活力無限呀!

16 則留言:

  1. 小丸子老婆2011/6/30 上午9:54

    佢好似多仔婆咁呢...............  睇落好易種咁, 可惜有花吖!!!!!
    [版主回覆06/30/2011 10:23:00]d咁un豬既植物, 唔啱你種架, 實俾你阿仔玩c都得啦.

    回覆刪除
  2. 幾靚BOR
    [版主回覆06/30/2011 14:18:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 生命力又真係好強喎 D仙人掌BB點呀
    [版主回覆06/30/2011 14:17:00]已經生咗鬚啦.

    回覆刪除
  4. 嘩!花開得好靚.粗生粗養.
    [版主回覆06/30/2011 14:17:00]係粗生un養.

    回覆刪除
  5. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/6/30 中午12:17

    好強既生命力吖...幾靚
    [版主回覆06/30/2011 14:17:00]都生得幾快, 有水飲就得啦.

    回覆刪除
  6. 小丸子老婆2011/6/30 下午1:15

    un唔un豬既植物我都唔比阿仔佢攪到架, 放心la!!!!!
    [版主回覆06/30/2011 14:17:00](Empty)

    回覆刪除
  7. the power of life ~ 
    [版主回覆06/30/2011 16:19:00]超強生命力呀.

    回覆刪除
  8. 呢D草如果生長喺室外就更加茂盛 。
    [版主回覆06/30/2011 16:19:00]冇辦法啦, 我個位冇窗架.

    回覆刪除
  9. May E,你有無施個肥呀?這個是不需陽光的嗎?
    [版主回覆06/30/2011 16:19:00]冇呀, 得燈光, 佢自己製造食物咯.

    回覆刪除
  10. 四眼妹露比2011/6/30 晚上7:50

    我養花多數瓜!
    [版主回覆07/01/2011 08:49:00]因為你屋企空氣質素差d麻, 不如多d出去外面, 尤其係金紫荊果邊行下, 走動下, 一來當運動吸下生風, 二來就算熱, 出下汗都好架. 肥佬成日困係屋企, 只係買餸飲茶, 都唔夠架.

    回覆刪除
  11. Pandos - 喺Krakow2011/6/30 晚上8:20

    望住不停咁生真開心!
    [版主回覆07/01/2011 08:47:00]佢就係咁乖, 先得人鍾意.

    回覆刪除
  12. HA d花好似紙
    [版主回覆07/01/2011 08:47:00]都幾得意, d葉到咁上下, 我就會剪落黎, 用書夾起佢, 都唔錯架.

    回覆刪除
  13. 細細朵好靚喔!
    [版主回覆07/01/2011 08:46:00]佢成日都有新既生出黎, 先令人高興呀.

    回覆刪除
  14. nice to have plants on your desk, lots of fun
    [版主回覆07/01/2011 10:41:00]我張檯?好似打風咁亂架, 值物都係放係Partition頂架咋.

    回覆刪除
  15. May姨       晚上好!
    多謝分享 花花形態很美,
    [版主回覆07/02/2011 21:58:00](Empty)

    回覆刪除
  16. d 葉同花 o既形態都好靚喎  
    [版主回覆07/10/2011 13:30:00]佢地向陽性好強, 所以成日生埋一邊, 要成日同佢地反身.

    回覆刪除