2011年6月27日 星期一

又養魚!

爸爸又再先斬後奏啦!

甚麼隻色劍尾孔雀





呢d魚毛,丁咁dai,差唔多十蚊條,買條真魚食冇咁嬲啦.





仲有虎紋劍尾孔雀喎





更離譜既,就係佢又買魚缸返黎





乜屋企冇魚缸咩?





26公升,話大唔大,話細都唔細架麻,都有兩尺長架.





有咗呢d新歡,成日哺住佢地





我黎同佢地影相,又話我史提拔,捉唔到佢地游埋黎喎.





條魚毛咁dai dai,個缸又咁長,佢地話游就游架啦.





車!你好叻咩,頂晒籠咪影成咁咯!





呢d魚都唔知搞乜,都幾螢光下既.





一用咗閃光燈,就好似著咗燈咁.





爸爸話呢d相都唔夠氣勢





影唔到佢地豎起d鰭既英姿喎





佢話起碼要影成咁至得:





佢順便倒埋屋企d水草同蝦仔入去,今次d蝦仔真係多得佢唔少啦.


仲有呢隻螺仔,佢由一粒氣泡仔咁細,養到粒豆咁大啦,唔知佢係咪單性繁殖既呢?




20 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆06/27/2011 09:24:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 呢D孔雀近呢十幾年變化咗好多,靚唔靚就見人見智,不過成十蚊條就貴咗D囉 !
    [版主回覆06/27/2011 09:24:00]直頭係啦, 我唔好去買舊魚腩黎蒸!

    回覆刪除
  3. 得0個DAIDAI條,,,可以幾有氣勢呢?! 服左D男人
    [版主回覆06/27/2011 09:24:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 螢光魚,幾少見先得嫁?
    [版主回覆06/27/2011 10:35:00]用咗閃光燈反光咋!

    回覆刪除
  5. 小丸子老婆2011/6/27 上午11:07

    依d魚係唔可以放蝦缸架, 尤其有蝦b!!!! 橫掂有多個缸ma, 仲咩要放埋一齊呢?! 咪咁殘忍好bor........bibi爸!!!!
    [版主回覆06/27/2011 11:11:00]唔知佢啦, 成日有新花臣, 一見佢晏咗返, 就知佢又去咗金魚街玩啦.

    回覆刪除
  6. D魚影得好靚喎
    [版主回覆06/27/2011 12:46:00]有d已經變成遺照啦.

    回覆刪除
  7. 呢啲係健康o, 又不算敗家既嗜好, 你可以好放心嘛.
    [版主回覆06/27/2011 12:46:00]你真係唔知價, 買得呢d, 跟住瓜咗又買第二d, 晒時間兼晒錢架. 來回金魚街座底都要兩粒鐘啦, 仲要行下呢.... 跟住又有配件呢....

    回覆刪除
  8. 菠蘿叉燒包2011/6/27 中午12:43

    得咁daidai條, 都可以變到好大, 好有氣勢架............
    [版主回覆06/27/2011 12:45:00]zoom大d就有佢份!

    回覆刪除
  9. 史提拔是史刁拔咁解嗎?
    [版主回覆06/27/2011 16:20:00]冇錯, 即係士刁拔! 我細細個就聽到人地咁翕架啦, 因為發音果位係上海人, 所以係冇我地廣東人咁正既.

    回覆刪除
  10. 魚好得意又靚呀!
    [版主回覆06/27/2011 19:14:00]但著佢掛住玩, 唔訓覺, 就認真唔好啦.

    回覆刪除
  11. so fun to watch ~~~~
    [版主回覆06/27/2011 22:09:00]佢就係掛住睇咯....

    回覆刪除
  12. 又幾靚喎...
    [版主回覆06/27/2011 22:46:00]有燈照住就真係幾靚既.

    回覆刪除
  13. 我屋企都有養不過唔係呢d^v^ 係孔雀魚同埋有一條偉大的清道夫~ 有佢真系勁乾淨囉個魚缸
    [版主回覆06/27/2011 22:46:00]爸爸都買咗條我手指尾指甲咁大既一條粉紅色, 近乎透明既清道夫返黎. 又係貪玩咯, 應該買大條d架麻.

    回覆刪除
  14. 我d 養魚朋友都係一個接一個魚缸咁買落去架.....
    [版主回覆06/28/2011 09:05:00]唉..... 佢就想好似人地咁, 成個窗台都係.

    回覆刪除
  15. ♡ S公主 ♡2011/6/27 晚上11:36

    個缸成2呎長, 對d魚仔黎講, 好c服嘅 "豪宅"呀
    [版主回覆06/28/2011 09:05:00]都唔知佢呢期搞乜, 條條都係蚊芝魚毛黎.

    回覆刪除
  16. 以前我地住天台, 亞爸六七個魚缸, 個個起碼三呎長, 養金魚.
    都幾難影架, 你用閃光燈, 會唔會嚇親d魚架?
    [版主回覆06/28/2011 13:24:00]爸爸係開咗枝燈射住黎影架.

    回覆刪除
  17. May姨        晚上好!
    因為"阿虎"七天內沒有在[收件箱]顯示網友更新
    的通知,現在恢復正常,我要往後回味閱覽,  謝謝!!
    [版主回覆06/29/2011 09:07:00]你駛乜理佢有冇更新吖, 日日黎探我都有野睇架!

    回覆刪除
  18. 啲蝦仔會唔會比魚食左架...
    我地個魚缸都有兩條魚越養越肥大,我都驚baba換大缸呀
    [版主回覆06/29/2011 09:11:00]哎吔.... 咪俾佢奸計得逞添呀!

    回覆刪除
  19. Pandos - 喺Krakow2011/6/29 凌晨2:19

    養魚幾好呀!!!
    [版主回覆06/29/2011 09:12:00]如果佢唔係掛住睇魚乜都唔做既就係咯.

    回覆刪除
  20. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/6/30 中午12:23

    咁邊個打理多呀?
    [版主回覆06/30/2011 14:16:00]梗係佢啦.

    回覆刪除