2011年6月21日 星期二

車仔麵 + 心粥館

呢間車仔麵店,係西環架!


欖角四季豆?苦瓜煎蛋?鹽焗雞軟骨?炒蜆肉?醬爆大豆芽?係咪好特別呢?



飲品冷熱隨意,唔駛加錢,連玫瑰紅棗茶同紅豆冰都有呀!



抵得佢吖,套餐只賣$22.早餐同下午茶時段仲有其他早餐茶餐可以食,我見到竟然有蜆肉炒蛋治呀!



我呢碗既豬手同雞軟骨都好得,杯咖啡亦唔差.睇清楚d湯,真係唔油既.話說老闆好有性格架,可以話去旅行休成個月息架!



晚上去碼頭食飯,食開果間摺咗,竟然變板長喎!咁唯有轉去心粥館啦.


爸爸既海南雞飯加凍紅葡萄柚汁,$42.是日油飯賣晒,轉菜飯仲健康啦!d雞俾我地食咗兩舊架啦.



我同Bibi就食二人餐($99),呢煲係魚湯三寶米線.



北菰鮑魚絲滑雞粥,叫心粥館應該主打賣粥架?但兩煲野既水準都係水平線以下,又點會生意興旺呢?



爸爸杯凍飲同我地既炸鯪魚球



我既木瓜雪耳糖水



意想不到既係佢地既芒果布甸竟然唔差喎.



員工態度真係唔差架,可惜廚房出品有問題,我地試過下午茶時段黎呢度,杯奶茶難飲到呢....真係一言難盡,而果杯凍冬瓜茶簡直係糖膠開水俾你飲咁,仲加咗兩蚊俾佢,飲唔落,唯有走人.


如果老闆再唔正視呢個情況,點做得長呢?


12 則留言:

  1. MOONmoon 如月2011/6/21 清晨6:42

    啲車仔麵餸好特別,無係其他地方聽過噃!
    [版主回覆06/21/2011 08:37:00]人地自己鋪, 當世藝, 所以會用心搞多d花款, 而且佢好似唔憂做, 有時預先貼張告示, 休息一個月, 到外地探親架.

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2011/6/21 上午10:16

    你住係西環架咩........
    [版主回覆06/21/2011 10:32:00]我呢個路盲梗係拎住枝盲公竹去西環啦!

    回覆刪除
  3. 嘩......d炸鯪魚球少得咁可憐呀..... 間車仔麵近邊頭呀, 等我探阿哥時可以試下~
    [版主回覆06/21/2011 11:26:00]車仔麵係西環喎, 剛好巴士係佢問口停架. 你上openrice搵地址啦, 我.... 點識話你知唧.

    回覆刪除
  4. 個粥好正呀!
    [版主回覆06/21/2011 16:52:00]其實心粥館既出品, 認真麻麻.

    回覆刪除
  5. 咦? 西環? 我老公以前住西環架, 等我問佢識吾識先? 我都好like車仔麵架
    [版主回覆06/21/2011 16:51:00]呢間野都好多年架啦, 佢冇理由唔曉既.

    回覆刪除
  6. 哇 d車仔 麵好平! 深水埗都無咁平! 仲要d餸好特別*v*
    [版主回覆06/22/2011 08:49:00]放假咯, 去開果頭咪走去食下咯, 食完車仔麵.... 其實我仲想繼續食下午茶餐架... 但係同唔太熟既朋友去.... 費事太樣衰啦!

    回覆刪除
  7. 我地西灣河果間心X館D食物都唔掂喇 。
    [版主回覆06/22/2011 08:48:00]其實就算普通人都可以發覺有乜問題啦, 做老細既, 冇理由唔知架?

    回覆刪除
  8. 小丸子老婆2011/6/22 中午12:48

    間唔中都會同老公搭車去食車仔麵架~!!!!! 但依家不是家家都有老公愛吃既柚皮lu, 但你去嗰間d餸有d幾special wor!!!!
    [版主回覆06/22/2011 13:14:00]有柚皮咁正! 邊度有呀?

    回覆刪除
  9. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/6/22 下午5:04

    新浦光有間有柚皮食好好味O家
    [版主回覆06/23/2011 08:49:00]係咩? 不過, 就算你講咗, 我都唔會去得到啦!

    回覆刪除
  10. 小丸子老婆2011/6/22 晚上7:42

    老公話深水埗黃金附近有一間好正架wo, 但佢冇同我去食過吖!!! 我們多數去大圍食多......但係咪咁正, 我就不知道了!!!!
    [版主回覆06/23/2011 08:52:00]鍾意食柚皮既人有特定既標準既.
    我呢.... 就食慣家姐果款魚湯熬成版, 超正!
    後尾嬸嬸又俾我試佢家傳蝦子瑤柱版, 真係風味各異.

    回覆刪除
  11. 車仔麵餸真係好特別,不過真係無緣試食,太遠喇
    [版主回覆06/23/2011 14:50:00]就係咯, 我都冇乜機會再去.

    回覆刪除
  12. Pandos - 喺Krakow2011/6/24 晚上10:01

    我住西環, 但唔識呢間喎! 係邊架?
    [版主回覆06/24/2011 22:13:00]西環皇后大道西326號地下
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=6762

    回覆刪除