2011年6月9日 星期四

甜橙的秘密

大家可知道怎樣分辨一個橙子是否甜美呢?


通常採收橙子,都會保留一小截的果蒂,防止水份留失.





若然揭開果蒂,見到原本蓋著的部份有深橙色或帶橙紅的顏色.





拉近一點看看,知道我指甚麼地方嗎?





再嗅一嗅,又感到有香甜味的話,這個就非甜橙莫屬了!


奉勸大家:只可在家中做測試,別缺德地把人家的果蒂揭開了,又不光顧啊!





來!今回我又再買了大橙子,看看我挑的橙子有多大!





到底它是否香甜呢?





移開果蒂,沒有橙紅色,亦缺香甜氣息.





皮很薄,是有良心既品種呢





多水又多汁,不算很甜,尚算可口





怎樣開橙子最方便快捷呢?


先用刀在頂部切一個十字,盡量別割到橙肉.





用刀沿剛切開的切口,向下拖,割出淺淺的刀痕,注意別弄傷橙肉.





如是者把十字的四刀都割好





用刀在切痕輕輕左右搖動,讓橙皮鬆開,就可以輕易起出橙皮.





如果落刀準確,就可順利起出完整的橙皮





就如開出一朵花一樣





So..... easy! 請慢用.




20 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆06/09/2011 09:12:00](Empty)

    回覆刪除
  2. D橙移開果蒂而沒有橙紅色,可唔可以唔食住,擺多幾日等佢熟D先至食呢 !
    [版主回覆06/09/2011 09:12:00]唔得架... 佢係冇回糖呢回事架, 即係越新鮮食越好!

    回覆刪除
  3. 哈哈,我家既 Mr T 買橙時又係鐘意聞下佢,佢話甜既橙會聞到好香甜喎‧咁又好似真似,10 次有 9 次都俾佢買到甜橙
    [版主回覆06/09/2011 11:28:00]佢講得冇錯架.

    回覆刪除
  4. 菠蘿叉燒包2011/6/9 上午10:31

    (Empty)
    [版主回覆06/09/2011 11:28:00](Empty)

    回覆刪除
  5. 四眼妹露比2011/6/9 下午1:14

    肥佬都係咁開橙!
    [版主回覆06/09/2011 13:28:00]咁開最方便.

    回覆刪除
  6. 想問橙深色和重身好唔好呀?
    [版主回覆06/09/2011 15:04:00]重身代表多汁, 深淺色對甜度並沒太大影響, 只關種既品種事架咋.

    回覆刪除
  7. 小丸子老婆2011/6/9 下午4:27

    依個方法, 老公佢因為要吸引我食多d生果, 佢會用依個方法lor.........!!!! ( 我講界橙方法吖!!! )
    [版主回覆06/09/2011 17:07:00]呢個係最符合經濟原則既開橙法黎, 又唔會晒到d橙汁, 又快趣, 如果要用返d橙皮黎做朱古力, 又方便, 唔會碎濕濕.

    回覆刪除
  8. 係呀!唔該晒你.
    [版主回覆06/09/2011 17:08:00](Empty)

    回覆刪除
  9. then how to define the good oranges b4 u bought?
    [版主回覆06/09/2011 17:06:00]先手感feel下佢重唔重, 重即係多汁, 皮要鬆鬆地, 少少滑, 就咁聞下, 有香甜味, 已經有九成把握買到好野架啦.

    回覆刪除
  10. yeah!!!! thx ar ~
    [版主回覆06/09/2011 20:08:00](Empty)

    回覆刪除
  11. 哈, 好實用的資訊啊.
    我真係試過打電話比阿媽, 問佢點select靚橙, 然後比阿媽笑我淨係識食......
    [版主回覆06/09/2011 20:09:00]其實我都冇人教既, 都係睇得多雜文學返黎既唧.

    回覆刪除
  12. 睇個橙有冇pat pat, 即係個底有冇D橙BB生緊(唔知點寫 , 你打開個橙會見到有一小瓣一小瓣係個底度), 都知道佢係一定甜咖.
    [版主回覆06/09/2011 21:09:00]唔一定架, 有仔既橙都會酸架. 密督既橙亦會有甜架喎.

    回覆刪除
  13. Pandos - 喺Krakow2011/6/10 凌晨1:21

    教開橙... 啱晒我!!!
    [版主回覆06/10/2011 09:08:00]係為你而設架!

    回覆刪除
  14. 正呀, 我最鍾意食橙, 唔怕酸, 最怕"乾蝦"既橙, 點知佢係咪"乾蝦"呢~
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除
  15. 我通常都唔切嫁,就咁整開,懶呀!!
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除
  16. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/6/10 下午3:15

    我唔係咁楝橙ga, 我會拎係手按下佢D皮厚唔厚(如太厚唔好買)重唔重手(如重手即多水)手嗅下有無香橙味
    [版主回覆06/10/2011 15:25:00]其實甜橙陣味係唔同d架, 大家只要多d聞下就會分到架啦.

    回覆刪除
  17. 超市成日買到的橙都生乾琤的,所以有時會幫襯生果檔。三兄弟橙甜過新奇士啊!
    [版主回覆06/10/2011 19:34:00]橙呢, 要睇來源地, 有時要夾佢係靚果水既. 近過年, d橙通常都又甜又靚, 澳洲橙尤其好. 家下就多咗有機新奇士, 相當唔錯.
    我情願貴d, 都要靚d既貨色.

    回覆刪除
  18. 我最冇心機揀橙揀生果
    [版主回覆06/10/2011 19:35:00]因為我日日都俾阿仔(我老闆)食生果既, 加埋屋企人要食果d, 買得多自然經驗豐富.

    回覆刪除
  19. 我都係好似你咁樣切橙!
    [版主回覆06/11/2011 09:14:00]咁整最方便, 又唔會晒野.

    回覆刪除
  20. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011/6/11 凌晨3:53

    我真係唔識揀生果架,是但見佢靚靚仔仔就算啦,有時叫人幫我揀搵笨既
    [版主回覆06/11/2011 09:14:00]除非果檔你已經買慣買熟兼人地知你係識貨既, 如果唔係.... 十成九都係會撈d佢諗住冇人揀果d你架啦.
    家陣你應該知點揀橙啦!

    回覆刪除