2011年6月16日 星期四

照亮鼎泰豐的太陽

關於鼎泰豐的故事,我早就讀過.今回被書名吸引,從另一角度看看這個成功的故事.



主線是圍繞半世紀多前,楊秉彝及賴盆妹互相扶持,攜手建立小籠包美食王國的故事.情節相當溫馨,180頁的書,轉眼看完.



看看老照片,當年的男主角楊秉彝可夠英偉呢!



相依相守四十載,一家老少,樂也融融.



原來此故事曾被拍成電視劇:十里桂花香,由志偉的女兒曾寶兒擔演盆妹的青春時期.



題外話:在台灣,志偉不叫獎門人,他叫"寶兒的爸爸",還有甚麼比這更令一個父親更感到驕傲的呢?


8 則留言:

  1. 我以為鼎泰豐D小籠飽勁啫,原來佢嘅故事都係咁勁 !
    [版主回覆06/16/2011 09:14:00]有機會咯, 咪叫大人煲下呢套台劇咯.

    回覆刪除
  2. 四眼妹露比2011/6/16 上午10:49

    鼎泰豐好似係台灣劇集,對嗎?
    [版主回覆06/16/2011 11:03:00]鼎泰豐咪係果間食小籠包好出名既店咯.
    佢既台劇叫十里桂花香呀, 如果你想睇, 可以係呢度睇到架:
    http://www.tudou.com/programs/view/M3LtVN43XPE/

    回覆刪除
  3. 你真係一個成日都睇書o既愛書人噢, 睇書o既range仲好闊喔
    [版主回覆06/16/2011 13:07:00]師奶書我睇, 細路書我又睇, 如果睇得落既, 歷史書都殺架. 咁我都有偏好既, 低智d都啱我架!

    回覆刪除
  4. 小丸子老婆2011/6/16 下午1:04

    「彝」--------依個字好難耶!!!!! 請賜教!!!!!
    [版主回覆06/16/2011 13:09:00]你去呢度, 聽真d個發音啦:
    http://humanum.arts.cuhk.edu.hk/Lexis/lexi-can/

    回覆刪除
  5. 小丸子老婆2011/6/16 下午1:26

    thx..........!!!!  又學多個少見既字!!!!
    [版主回覆06/16/2011 13:39:00]呢個網好好用架, 加入我的最愛, 一有唔識就問佢啦.

    回覆刪除
  6. 菠蘿叉燒包2011/6/16 下午3:10

    仲以為有得食添............
    [版主回覆06/16/2011 17:30:00]食你個頭呀!

    回覆刪除
  7. 未看內容前,望見圖片,還以為是太陽餅
    [版主回覆06/17/2011 12:56:00]呢d叫選擇性認知呀!

    回覆刪除
  8. Pandos - 喺Krakow2011/6/24 晚上10:05

    曾志偉每次講起"曾寶兒爸爸"呢個名都喊, 好sweet!
    [版主回覆06/24/2011 22:17:00]難得係佢地原本係分開兩地, 因為志偉同老婆離咗婚, 大咗仍有聯系. 而寶兒冇靠父蔭, 都有咁既成績, 真係異數呀.
    佢初初都係做烹飪節目架咋.

    回覆刪除