2011年6月2日 星期四

Kit Kat

2~~咦,Wasabi味喎...



Kit Kat都唔知搞乜,出咗咁多口味.等大家買完一包又一包.



咁無可否認,佢出到呢隻味就真係幾引到人去試既.



俾我食果個朋友話:絕版架啦!


咩絕版呀?雖然係日本出唧,神戶喎,唔係福島喎.



好,等我黎試下味先!



入口,2~~咦,冇乜feel既?再嗒落先有少少Wasabi既感覺,好淡好淡.


老實講,似白朱古力多d咯,有少少呃鬼成份,唔值得買黎試架. 


或者有好多人唔知道,係好耐好耐之前,吉百利就已經出咗一款吉吉威化.我當時食,就覺得麻麻,因為中間果層唔係朱古力,係奶油黎既.冇錯,我幾歲人仔,就已經識得鑑定朱古力既好壞.


16 則留言:

  1. 正所謂三歲定八十,整定你係品嚐鑑定朱古力嘅專家 。
    [版主回覆06/02/2011 09:13:00]我自細訓練有素架....想當年我一年級.....大佬仲未開始拍拖.... 每日下晝湊我放學... 都會買一排朱古力俾我架. 你咪諗下, 一年級喎.... 邊鬼食到咁多朱古力架? 最特別果次, 都係吉百利既, 我諗好多人都冇食過, 係一排朱古力入面, 啤咗好多唔同形狀既立體朱古力, 可以一格格搣出黎既, 但入面就係唔同味道既餡心黎, 係我當時既口味黎講... 難食到呢......... 唔怪得日後已經唔見佢係市面流通.

    回覆刪除
  2. haha ~ they can't put too much wasabi favor into the choco ~  as the ppl will compliant la ~ 
    [版主回覆06/02/2011 12:52:00]所以呢..... 當年新出Wasabi青豆果陣, 我就逐粒嗞一pad上去請大家食. d同事不知幾開心, 成team人醒晒!

    回覆刪除
  3. 嘩!第一次見朱古力有芥辣, 犀利呀!
    [F回覆01/01/1970 08:00:00]F

    回覆刪除
  4. 我都幾鐘意食 kitkat 架
    [版主回覆06/02/2011 15:56:00]佢成日有新口味, 但大多都只係得少少味架咋.

    回覆刪除
  5. 四眼妹露比2011/6/2 下午4:44

    咁我唔使試啦!
    [版主回覆06/02/2011 16:52:00]算你精d!

    回覆刪除
  6. 專家好勁呀!
    日本仔啲嘢通常都係冇料到多...
    [版主回覆06/02/2011 19:29:00]咁就唔係既, 只係我地少接觸唧. 佢地都好多良心品牌, 好有heart架.

    回覆刪除
  7. kit kat好多地方限定架, 咩古怪味都有
    我食過紅豆, 枝豆, wasabi, 豉油, 聞落去有味, 食落去無
    [版主回覆06/02/2011 20:12:00]就係咯.... 少咗一點靈魂呀!

    回覆刪除
  8. 開心開心膠2011/6/2 晚上9:18

    看到青BB已經不想吃了~~
    [版主回覆06/03/2011 09:02:00]青BB既, 如果係綠茶味都唔錯架!

    回覆刪除
  9. 我有食過可樂味kitkat 但個次真係有少少可樂味 但無可樂有氣個種感覺 就算可樂糖都可以整到扮有氣丫 但朱古力真係扮唔到 算啦佢只係朱古力黎姐 唔好逼佢啦XD
    [版主回覆06/03/2011 09:01:00](Empty)

    回覆刪除
  10. 呀~~我食過呀..我以為係綠茶tim呀~~~
    [版主回覆06/03/2011 09:01:00]咁你咪好有驚喜!

    回覆刪除
  11. Pandos - 喺Krakow2011/6/3 凌晨12:11

    呢個我試過呀... 我ok喎!
    [版主回覆06/03/2011 09:01:00]我者我食得太多好味過佢既野啦, 所以一比較就差d啦.

    回覆刪除
  12. 你就好喇!!有大佬湊放學仲有成排朱古力食 !
    我地小學時期,番學得壹毛豆玲,只可以喺士多,買D由一排搣一粒出黎朱古力食咋 。
    [版主回覆06/03/2011 09:00:00]果陣佢未有女朋友, 對d妹會疏爽d既!

    回覆刪除
  13. 未見過, 不過我冇乜興趣, 我見到橙味成日想試, 不過都仲未試, 我諗橙咪應該好味d~~
    [版主回覆06/03/2011 09:49:00]要食橙味, 不如食返積及啦.

    回覆刪除
  14. 比我就唔會食啦!!
    [版主回覆06/03/2011 12:00:00]知啦!

    回覆刪除
  15. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011/6/3 下午5:47

    我唔覺有既  我係 kitkat fans 來架
    [版主回覆06/03/2011 20:04:00]你唔覺全日文既咩? 即係手信黎咯!

    回覆刪除
  16. colour 幾靚, 但我只like原味kit kat
    [版主回覆06/05/2011 08:37:00]呢d當手信大家試下就夠架啦.

    回覆刪除