2011年12月29日 星期四

2011聖誕禮

踏入十二月,就開始陸陸續續收到禮物,真係各類型都有.好似歲晚酬賓一樣,連鮮花都收到一紮,真係多謝各界既厚待.

 


人客送既絲巾




Mrs. Fields既禮券,可以慢慢用.



呢盒古古力咁大盒,淨重500g,都係大家分好d.





今年個樽款式唔同咗喎:




源源不絕的朱古力




呢枝係handy既櫻花潔手液,氣味仲持久過香水呀!我大鄉里,乜原來櫻花有味架咩?




呢款茶叫透天香,係烏龍茶黎,個名都幾有型.




阿仔醒目,俾獎金,咁就可以補貼我換電話啦.


 


呢份手信最啱我心意,夠的式,好得意.

 


五款口味,真係要嗒真d.

 


美奈托專人拎俾我既禮物

 


精染的日式圍巾及Bibi既利是

 


又有另一朋友送我迷你杯麵及零食,我嚴重警告爸爸:你至多可以食一杯架咋,人地係送俾我既,唔係送俾你架.(但結局係我焗住俾佢食咗兩杯)



小盆栽




呢樣最正!浸咗十幾年既咸柑桔呀!我一見到就眉開眼笑,好感恩呀~



健康雜果仁




今年收既第X條Scarf



神秘禮物





黑咪周身傷都做卡俾我,真係多謝晒呀!



仲有C9,佢都又卡又禮物,你地既心意,我收到晒!



Candy姐姐送呢隻小青蛙俾我



好可愛既USB呀!



抽返黎既跑車



多謝體貼既阿比,送我八仙果潤下喉!


11 則留言:

  1. 羨慕c人啦
    [版主回覆12/29/2011 09:25:54]hehe...

    回覆刪除
  2. glad that you've got it!
    [版主回覆12/29/2011 09:46:04]仲係過節前收到, 趕得切擺出黎!

    回覆刪除
  3. 嘩!好多禮物,超正又靚呀!
    [版主回覆12/29/2011 11:35:29]收禮物都幾開心架.

    回覆刪除
  4. 好多朱古力@@
    [版主回覆12/29/2011 12:30:08]其實我冇乜quota架咋.

    回覆刪除
  5. 你真係收到超多朱古力呀, 我都收到師奶同mimi張咭, 好感動, 反而今年我無送過聖誔禮物俾人, 超懶惰呀, 祝你一家2012年事事順利, 身體健康~
    [版主回覆12/29/2011 13:48:44]唔似你喎, 竟然冇去大食會.
    [bigheadmabel回覆12/29/2011 12:33:28]梗係無啦, 只係boxing day果日成家去咗長洲食海鮮, 宜家最怕就係大食會 :p
    [版主回覆12/29/2011 12:30:49]朱古力唔駛一次食好多既, 收咗咁多, 就可以慢慢食啦. 你呀, 一定食咗好多大食會啦!

    回覆刪除
  6. 哇, o甘多正斗禮物, 証明你o既桃花超旺盛呀, 即係人緣好啊!
    [版主回覆12/29/2011 13:48:56]係架咩?

    回覆刪除
  7. 你咁好人緣, 自然多禮物啦.
    [版主回覆12/29/2011 22:58:14]真係好多謝大家呢.

    回覆刪除
  8. 收咁多禮物喺度晒命,難為我一份都冇呀!
    [版主回覆12/30/2011 10:00:14]睇怕係因為你d親朋好友覺得你唔稀罕禮物定啦.

    回覆刪除
  9. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011/12/30 晚上11:48

    好多禮物呀 ^^
    [版主回覆12/31/2011 10:35:56]係呀, 好開心架.

    回覆刪除
  10. 證明May姨對個個人都甘好!
    [版主回覆12/31/2011 16:07:51]錯!其實我相當偏心既! Wakakaka.....

    回覆刪除
  11. 嘩!羨慕屎人啦!你都好呀,收埋樣樣都係好嘢,我收收埋埋都係無聊嘢, 但係又要禮尚往來,就覺得聖誕好沉重!
    [版主回覆01/02/2012 19:03:31]送野俾人, 係想人地開心, 唔好望有咩回禮呀. 咁做人會開心d, 我都教Bibi咁架, 所以佢每次都係開開心心咁為人預備既. 至於大家曉唔曉出咩橋氹返我地呢, 就當係bonus啦, 唔一定有架麻.

    回覆刪除