2011年12月24日 星期六

冬至點過?

皇恩浩蕩,今年冬至,下午全公司去怡翠軒食飯,跟住就可以散水啦!梗有食唔晒啦,我打包咗鴛鴦雞同清炒桂魚絲,加埋五隻蛋撻仔.



飯後有抽獎,我得到呢份.一睇,細細份,好吖,就算用唔著都唔阻掟麻!



跑車黎喎!其實佢係指甲鉗.




有另一檯既同事都抽到呢樣東東,但全檯人夾手夾腳,都搞佢唔掂,佢架跑車開唔到呀!掙扎一輪,最後連條波仔鍊個扣都甩埋.佢地全檯都話:開唔到既,要回水呀!

臨行前我同個物住講:你將佢交俾我啦,等我返屋企同你對照一下,試下可唔可以研究到打開既方法啦.後面冇咗條鍊果架,係我同事既.




佢架車原來甩咗車尾既彈弓,而負責包裝出貨果位可能監硬將佢閂埋,所以開關閘應該已經失靈,我用枝十字螺絲起子係車頂度借力向後一推,就開到啦,但如果一閂埋,又要用返工具先可以再開到.咁你由得佢打開啦,起碼都用到吖麻.

睇下兩架跑車既英姿先!




之後,我同一位係公司做咗好多年既同事去散步,傾下計咁,真係做咗咁耐同事,講得最多野都係今日.

再去奧運站呢間標榜用天然米漿做麵包蛋糕既店,拎返兩個團購既一磅庄聖誕蛋糕.




一個朱古力蛋糕




一個鮮果紫米蛋糕




送去以前湊過Bibi既嬸嬸屋企,齊齊食蛋糕.嬸嬸仲煲咗渣咋我地食,又食鳳凰卷又飲茶,問我地係唔係度食飯喎?都飽啦,唔好客氣咯.



所以,晚上的冬至餐就只飲了中國湯+鴛鴦雞+迷你杯麵!



Bibi話:冬至要食杯都夠慘架啦,仲要係迷你既!

喂!我有話煮飯你地食架喎,係你地話唔餓之麻!

12 則留言:

  1. 早晨呀 ~May 姨,祝您和家人聖誕新年快樂!
    [版主回覆12/24/2011 09:56:06]好謝你呀! 今年既聖誕夠凍, 有氣氛, 最啱同屋企人一齊攬住過.

    回覆刪除
  2. 祝May 姨一家聖誕快樂!幸福滿滿!^^
    [版主回覆12/24/2011 11:25:51]些些! 呢幾日咁凍, 住你果頭認真應節喎, 都係食下暖煱好d.

    回覆刪除
  3. 冬至飯好正,禮物好好,蛋糕好靚,祝你一家人聖誕快樂!
    [版主回覆12/24/2011 17:35:11]我都祝你一家有個愉快既聖誕節.

    回覆刪除
  4. ♡ S公主 ♡2011/12/24 下午2:15

    午安~ 祝聖誕&新年快樂呀! ∩ω∩ 
    [版主回覆12/24/2011 17:36:13]Bibi就啱啱閃咗啦, 26號先返啦, 咁就過一個寧靜既平安夜啦.

    回覆刪除
  5. ✩✌午安✩✌朋友,,¸¸¸¸¸ೋ.♡♡ 平安夜聖誕快樂 ♡♡ೋ¸¸¸¸¸¸♡♡ 祝福您 ♡♡¸¸╔═══ ೋღ❤ღೋ ═══╗
    [版主回覆12/24/2011 17:36:32]Merry Christmas! ^ ^

    回覆刪除
  6. 祝聖誕&新年快樂呀! ^^
    [Kwan回覆12/24/2011 23:49:55]只係有d 菜菜咋, 無聖誕大餐啊. :p
    [版主回覆12/24/2011 17:38:42]嘩, 咁Michey仔有冇聖誕大餐食既先?

    回覆刪除
  7. ¸.............✫............★..........平安夜,聖善夜!
    ´¸.•✫..✫..........*♥•♫•☺.........牧羊人,在曠野,
    `.✫`...•✫¸.......*♥☺•♥•♥....忽然看見了天上光華,
    ●/...●/.●/.....✯♥•♥♠♫♥#•...聽見天軍唱哈利路亞,
    /▌*./▌./▌*...*♥♫•♥♫•♥♫•♫*.救主今夜降生,
    / \ ¸¸/ \./ \¸.•*•ღ¸¸¸████........救主今夜降生!
    ****祝您聖誕快樂 & 2012新年進步!****
    [版主回覆12/25/2011 10:54:26]收到晒啦! 你都要幸福滿滿咁過呀.

    回覆刪除
  8. Merry Christmas!!!!!
    [版主回覆12/25/2011 10:54:58]Thank you!

    回覆刪除
  9. merry x'mas to u ar ~~~~ ^^
    more happy sharing in 2012!!!
    [版主回覆12/25/2011 11:01:07]只要大家仲可以係網上見, 我仍然會同你地分享我既愉快時光.

    回覆刪除
  10. 遲左一日ar~~~祝may姨Merry Christmas & Happy New Year!!
    [版主回覆12/26/2011 22:24:30]呢個聖誕, 我hea住過, 都幾爽下架.

    回覆刪除
  11. 菠蘿叉燒包2011/12/28 上午11:12

    冬至食杯麵, may姨一家真係潮.............
    [版主回覆12/28/2011 11:58:55]我成日都唔依本子辦事架啦.

    回覆刪除
  12. 好少女士識用螺絲批,May姨真係叻叻!
    [版主回覆12/30/2011 10:18:20]因為..... 我間中係會用螺絲批黎整粘土架!

    回覆刪除