2011年12月12日 星期一

有難度的口金

方框口金,真係未做過,我仲敢死用個迷你版的,都算抵死啦!



學人畫紙樣先,我係求其派,所以冇乜線既.



呢塊布係pri俾我既一件衫上剪出黎既,佢話:件衫唔係俾你著既,係俾你做口金既.



好花碌碌既吊帶衫,我只選了這一角,做出黎應該幾靚既.



睇下,係咪唔錯呀?



但係製作過程就吃咗不少苦頭,都冇計時間用咗幾多咯.

因為個框既金屬邊比較利,割斷了好幾次縫線.而轉角位又因為角度問題,收藏內線十分困難,要出動粗幼針交替使用,更要驚動鉗子去拉出縫針,中途還扯爆了一枝針鼻(即穿孔位).所花的功夫真不足為外人道.



由無線台慶開始到完場,才縫好布身及完成了一邊的口金框.



翌日早上再掙扎一輪,才大功告成.

捨得送人嗎?捨得!

Rebecca,紫色,你可歡喜?

9 則留言:

  1. 方框靚好多呀!係咪難整好多架?
    [版主回覆12/12/2011 09:57:35]第一次整果陣真係難, 因為金屬框既邊利呀, 唔多識就位, 我又唔夠力, d線會界斷, 但再整之後, 我已經立時掌握到點就位啦.

    回覆刪除
  2. 好叻呀~
    [版主回覆12/12/2011 12:08:03]我絕對係一個抵錫既學生黎.

    回覆刪除
  3. 超靚呀!
    [欣欣媽媽回覆12/12/2011 13:21:06]我都唸唔到講咩.你想我咩呀?
    [版主回覆12/12/2011 12:59:44]你d對白成日都係咁既.

    回覆刪除
  4. 金口 唔開 唔開唔開唔開
    [版主回覆12/12/2011 22:29:23]@.@

    回覆刪除
  5. Hi
    因我不知道昨天您有沒有收到我予您的留言, 所以現再煩擾, 請諒!

    如有需要布料, 可聯絡我.

    謝謝!
    SiuLan
    [版主回覆12/13/2011 10:59:14]我有回覆你的, 你沒有看到下面你的留言回應嗎?

    回覆刪除
  6. 哈哈哈, 你上癮了
    [珍珍回覆12/14/2011 11:22:28]好有研究價值架, 可惜我都未研究成功 :P
    [版主回覆12/14/2011 11:17:03]一定唔會搞駁腳口金, 我自己唔會用之餘, 亦冇興趣研究點整, 見到就頭暈!
    [珍珍回覆12/14/2011 10:50:03]你有....你有.... 嘿嘿嘿
    你跟住就會研究駁腳口金架啦
    [版主回覆12/14/2011 08:50:14]畝.... 我畝.....

    回覆刪除
  7. 依個真係超靚!! 捨得送人嗎? 不捨得!!!!!!
    [版主回覆12/14/2011 11:15:02]Yes, I do!

    回覆刪除
  8. Hi May,

    收到了, 謝謝!
    稍後我會聯絡您
    [版主回覆12/14/2011 11:16:10]我下午放假去濕平呀, 但都會再返公司既, 如果我唔係度, 你可以留電話錄音.

    回覆刪除
  9. May姨 ,我都收到了,這是我的第一份聖誕禮物;好開心,多謝
    [版主回覆12/19/2011 08:51:27]只要冇寄失就好啦!

    回覆刪除