2011年12月23日 星期五

鮮無花果

一心去CSW睇衫, 點知俾爸爸帶咗我去昇悅居食早餐. 跟住又俾我發現咗間好大既吉之島超市, 買到新鮮無花果, 真係開心啦!

跟住爸爸呃咗我去坐咗粒幾鐘12號巴士, 重溫佢係九巴度做既路線. 再返去CSW廣場, 佢為咗個漢堡神偷要我入麥樂會, 之後居然唔肯同我去濕平喎! 我就係咁乜衫都冇買過就走啦!





呢d無花果來自以色列,雖然大家都話土耳奇既無花果好出名,原來呢d都唔差喎.



切開入面係咁既:





好清甜,唔會甜到膩




食落都幾順喉,可以買黎試下.



估唔到呢間吉之島又幾好行喎,地方闊落,貨品齊全而優質,有City Super feel 但價錢就比較合理,值得去行下.

11 則留言:

  1. 我鐘意無花果鐘意到差D癲=口=真係好好味
    [版主回覆12/23/2011 09:31:28]Wakaka.....咁就快d去買啦! 當送俾自己做聖誕禮物.

    回覆刪除
  2. Merry X'mas !
    [版主回覆12/23/2011 09:30:49]Same here! Wishing you every blessing this Christmas and in the New Year.

    回覆刪除
  3. haha, 你真係好順得人哦, 要去SHOPPING竟然係無SHOP到.....
    可以去荔枝角行香工, 星期六零售(haha, 好似幫人賣廣告feel), 有啲衫都好好睇, 吾CHEAP, 不過, 一定要早(e.g.12點前行), 否則好迫人的.
    之前行一田都見到大大盒新鮮無花果, 不過頗貴, 無買.
    [版主回覆12/23/2011 10:17:06]是但啦, 只係行下唧.

    回覆刪除
  4. 我5 鐘意
    [版主回覆12/23/2011 10:28:11]5鍾意仲好, 慳返.

    回覆刪除
  5. 博師奶Mrs.blog2011/12/23 上午11:44

    未食過新鮮嘅無花果啊,原來「好清甜,唔會甜到膩」,我都要買來試試!聖誕節快樂!
    [版主回覆12/23/2011 11:59:13]咁未試過咪買黎見識下都好呀.

    回覆刪除
  6. 未食過呢D無花果.
    [版主回覆12/23/2011 14:24:37]其實佢好處多籮籮架, 詳情可參考呢度: http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%84%A1%E8%8A%B1%E6%9E%9C

    回覆刪除
  7. 聖誕快樂呀 ^^
    [版主回覆12/23/2011 15:14:04]我早就靈魂出竅啦!

    回覆刪除
  8. 係唔係成個都食得架?我間中都見惠康有得賣,不過都幾貴所以冇買過。
    [版主回覆12/24/2011 10:01:06]係架, 唔介意既話, 連條柄都可以食埋架.

    回覆刪除
  9. 聖誕快樂、新年進步 ^.^
    [版主回覆12/24/2011 10:04:19]Merry Christmas!

    回覆刪除
  10. i had my best figs in Turkey!!! ^^
    btw, Merry X'mas to u and your family ~ ^^
    [版主回覆12/24/2011 10:07:43]Thank you, bro! When the angel will come? Wish you have a sweet family of 3 soon.

    回覆刪除
  11. 對我黎講,水果唔係至愛,但係無花果都覺得幾好食,上次去土耳其都食過好多。
    [版主回覆12/30/2011 10:20:00]無花果, 都幾好食既, 間中食下都好好.

    回覆刪除