2011年12月15日 星期四

我家的貪靚爸爸

見過爸爸個樣既,真係唔會估到佢咁姿整同貪靚既.每次人地送咩好野黎,例如珍珠面膜,羊脂謢膚露等等,如果俾佢發現,都唔慌長壽,因為佢係會唔理三七廿一,一大pad咁用黎搽腳既,你地咪想像下d女士淨係要用黎搽面既野,俾佢咁糟蹋法係幾咁肉尺,所以成日搞到Bibi要收埋d護膚品.

咁啱Bibi去完O Camp拎咗d黑頭貼返黎,爸爸用過之後就立即愛上咗,仲要我買d返黎繼續玩添!



呢款男士專用既都唔係間間有得賣,我就梗係係佢特價十八個幾兼買兩盒有八五折時入貨啦.




冇錯,只係貼鼻既下部




之前版本係白色既,新版係黑色既,會令到d黑頭油脂撕出黎時更明顯.




呢幅圖講得好清楚,事業真係應該咁既.




但要點係要用熱水洗乾淨個鼻,等毛孔鬆開,趁個鼻仲濕時貼上.




爸爸每次都要我負責幫佢貼上鼻,我就趁機搣佢個鼻,虐待一下.



撕開膠貼時就由左右兩邊開始撕起,跟住就會見到d固體狀既油脂,好似箭豬d刺咁,伏晒係塊黑頭貼度,效果十分明顯.




爸爸就係覺得好好玩,所以每星期都要玩一次.

事實呢...,睇返佢個鼻頭,用過呢d東東之後,毛孔真係收細好多,黑頭亦光滑好多.屋企有青少年男孩既家長要留意啦,有需要可以考慮下.

不過,女士就咪亂試啦,分分鐘只係將鼻面既細毛粘走晒,唔會好似d男人用既效果咁好架.

9 則留言:

  1. 以為好細塊,原來咁大塊.靚仔咗好多.
    [版主回覆12/15/2011 12:07:55]佢邊度會靚仔至得架.

    回覆刪除
  2. 真係好貪靚喎~
    [版主回覆12/15/2011 15:12:17]睇佢咁阿伯feel, 點估到佢咁姿整吖.

    回覆刪除
  3. 我仲以為呢D野剩係女士先會用添!
    [版主回覆12/16/2011 09:20:56]就係多貪靚既男人, 先有男用版啦.

    回覆刪除
  4. 其實都好用架, 雖然我知唔可以成日用, 痴到成張野都係箭豬果下好有快感haha
    [版主回覆12/16/2011 12:54:25]我試過, 都唔得既! 淨係見到d毛俾佢搣甩晒咋.

    回覆刪除
  5. 博師奶Mrs.blog2011/12/16 下午1:48

    我老釵都有用呀!不過我就~~~正如媽媽妳所言:女士就咪亂試啦,分分鐘只係將鼻面既細毛粘走晒~~~認同haha!
    [博師奶Mrs.blog回覆12/20/2011 10:53:26]謝謝你啊May姨!! 辛苦了﹗
    [版主回覆12/16/2011 14:22:48]唉.... 我以身試.... 黎......

    回覆刪除
  6. 爸爸可或者喺貪靚呀! 佢可能喺皮膚乾燥, 所以就求其攞d 嘢嚟查囉! d男人唔會想d嘢平貴o架! 就手就得嘅喇!
    [版主回覆12/18/2011 11:22:57]如果佢知係好野, 會再搽大pad d 架..

    回覆刪除
  7. ♡ S公主 ♡2011/12/18 晚上11:51

    kakaka~ 貪靚的爸爸...我間中都用架, 不過係用女士果隻, 膠貼無咁強勁....唔好用咁密都ok嘅~ ^__^
    [版主回覆12/19/2011 08:52:48]佢呀, 又唔肯自己貼, 下下都要人幫, 又姿整.

    回覆刪除
  8. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2011/12/19 上午10:51

    唔錯噃,我又睇下我個邊有無得買先得
    [◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇回覆12/19/2011 11:44:23]係呀
    [◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇回覆12/19/2011 11:44:12]係呀
    [版主回覆12/19/2011 11:39:06]你俾你老公用呀?

    回覆刪除
  9. 菠蘿叉燒包2011/12/19 中午12:18

    我嫁之前都有用架, 痴出黎既黑頭仲多到嚇死我老婆添......
    [版主回覆12/19/2011 14:30:27]但chi到又好有成功感係咪?

    回覆刪除