2011年12月31日 星期六

我們的cheap cheap雞聖誕大餐

原本都唔知新墟果頭開咗間咁野,為咗等Bibi由沙田過黎同我地會合,買完蒸架四維遊,先發現雅都商場上面開咗呢間意大利餐廳分店,就即管試下啦.


 


餐湯如果加迷你沙律就$18,單叫湯,就$9.反正都會另叫沙律,所以我地就咁咗周打海鮮湯.味道ok既,但份量太少,大可以不飲湯.要多d前菜好過.

 


我地點咗水牛芝士伴蕃茄$16

 


海草沙律$19,食物同相既分係.... 呢碟d海草仲有堆d.

 


雜菌意大利飯$24

 


墨魚汁意大利粉$26,麵質夠彈牙,啱我.

 


芝士燒雞扒$32

 


三客雪糕@$12

 

唔駛加一,埋單只係$171,經抵食.

其實佢仲有好多前菜小吃架,好適合人少少去食既.


 


四條辣肉腸+四片薯角都只係$16咋!

沙律最貴都只係$24,食得過吖.

 


三款湯可以選,要食法包就加$9

 


前菜都好平 

 


Pizza廿零卅蚊有交易

 


焗飯,焗長通粉同意粉都係廿幾

 



 


想做食肉獸咩?俾多少少就得啦.


 


甜品款式唔多,但大家就算要叫,都只係食呢d既唧



竟然有埋酒飲,咁d鍾意嗒返杯既爹地媽咪都可以飲下啦.另有任飲既Drink Bar 每人 $12.咁低消費,仲唔係年青人既飯堂?

呢度要等位,我地六點零去到,都等咗半粒鐘.5人或以上就要過半數人入席先可以攞檯架,話就話入席計只可以坐個半鐘,但佢上菜速度超快,係名符其實既快餐黎,大部份人食半個鐘都可以埋單啦.真係貨如輪轉,客似雲來.我地呢,食完再慢慢叫甜品,都唔駛一粒鐘都閃啦.

記住啦,叫野食唔駛大貪架,食完唔夠,仲可以追加,咋一聲又上菜架啦.

12 則留言:

  1. 抵又正呀!開心2012.
    [版主回覆12/31/2011 10:35:09]係呀, 都仲有幾門分店架, 你可以搵間近近地既去試下.

    回覆刪除
  2. ♡ S公主 ♡2011/12/31 下午1:01

    May姨姨 Happy New Year ar~ (o^-^o)
    [版主回覆12/31/2011 14:19:31]^3^

    回覆刪除
  3. 哇, 真係好便宜, 而家茶餐廳早餐都廿六蚊啦. (吾計凍飲)
    [版主回覆12/31/2011 14:34:59]啱你地兩個去食.

    回覆刪除
  4. 謝謝分享!`,✳.*`,✬***❤
    ✳.*`,✬***❤
    祝新年愉快!✬.*`,✳.*`,✬***❤
    ✬.*`,✳.*`,✬***❤
    幸福健康!. *`,✳.*`,✬***❤
    ✬.*`,✳.*`,✬***❤週末開心呀!
    [版主回覆12/31/2011 20:40:53]^3^

    回覆刪除
  5. 祝May 姨一家新的一年更順意!
    [版主回覆01/01/2012 17:40:42]^3^. 祝你囡囡學業進步, 考試順利.

    回覆刪除
  6. 好多謝May姨的分享,很喜歡你的手工和心思,祝你們一家新年進步,開心富足!
    [版主回覆01/01/2012 17:39:37]多謝你呀! 我都祝你地全家身心康泰, 生活愉快.

    回覆刪除
  7. 新年快樂!呢間真係好抵食所以好多後生食幫襯架!
    [版主回覆01/01/2012 21:19:35]係, 現場廿零既最多!

    回覆刪除
  8. 前兩日我同我家小姐都經過呢間呀!好多人等位,我地最終冇試到……
    [版主回覆01/02/2012 16:42:12]咪搵日非繁忙時間去下咯.

    回覆刪除
  9. Happy 2012!!! 今次的介紹都幾o岩我胃口XDD.
    [版主回覆01/02/2012 16:41:45]果然係年輕人既選擇呀!

    回覆刪除
  10. 菠蘿叉燒包2012/1/3 中午12:07

    嘩~ 好遠!
    [菠蘿叉燒包回覆01/03/2012 14:53:54]原來有間幾近喎, 不過唔就腳.
    [版主回覆01/03/2012 13:25:45]咁多間分店對你黎講都係遠架啦.

    回覆刪除
  11. look very good to me ~~~ the price is reasonable too!!! good !!!
    btw, wish u and your family a happy new year 2012!!!!! ~ ^^
    [版主回覆01/04/2012 09:02:34]兩個去食最方便.

    回覆刪除
  12. 呢D餐廳先至合香港人嘅性格吖嘛,多選擇又夠快。
    [版主回覆01/05/2012 17:05:46]好啱我, 我都習慣快趣食完就閃既.

    回覆刪除