2012年1月3日 星期二

團購手工班

大家睇口金睇到厭咯可?俾你地轉下口味啦!

某日,在網上發現呢個團購班,$88玩三粒鐘,睇睇地圖,似乎我都有能力摸到去喎.一於問下大家有冇興趣陪我一齊玩,最少四個人就開得成班架啦,一拍即合.

因為我地已經遲到,所以就唔好意思拎相機出黎慢慢玩啦.搓到咁上下先開始影.呢d大中細既長條就係我既架啦.



雖然導師會提供一d配件俾我地,但我就帶咗私伙髮夾去玩.

睇下:原本條柱體係咁大碌架,之後再搓幼佢先合併,就變成呢粒好似布包鈕咁既野啦.




未玩過軟陶,所以都唔知可以整d咩?我仲帶咗戒指同木衫夾去試添.




天氣乾燥,冇搽潤手霜添,影衰隻戒指啦.




呢d蝴蝶仔,用黎做戒指係咪幾靚呢?




話就話焗完會自己粘住,但我就唔多放心,都係返屋企再用d膠粘實d先.




呢隻係Candy姐姐贊助我既軟陶片做既.




一時間叫我選色,都唔知揀咩好,所以我只係選咗紫,黃,粉綠,紅同橙,想對比強d,但綠色唔夠搶.




第二隻試做既係煲呔髮夾




冇乜時間啦,要入爐啦,速速趕多對花花吊飾先:




加埋耳勾,就變成一對幾色彩繽紛既耳環啦.




都想試戴去無名指架,但太鬆,只勉強戴到中指.



仲有材料剩,可以返屋企再玩過.

10 則留言:

  1. May姐多謝你送的髮夾呀!
    [版主回覆01/03/2012 09:26:59]唔好客氣.

    回覆刪除
  2. nice nice~
    [版主回覆01/03/2012 09:44:40]配合唔同既技巧, 亦可以有唔同既變化, 可惜我只懂皮毛.

    回覆刪除
  3. good woh!
    [版主回覆01/03/2012 09:43:38]其實佢同我玩開果d有d唔同, 亦都有佢既獨特性, 值得玩下既.

    回覆刪除
  4. 靚到無得頂.
    [版主回覆01/03/2012 10:54:44]樣樣都冇得頂, 仲得了既?

    回覆刪除
  5. 四眼妹露比2012/1/3 下午4:12

    又玩新野!
    [版主回覆01/03/2012 16:48:02]我懶到咩咁.... 一路擺係度冇郁過呀!

    回覆刪除
  6. 今日試下用新手機回應下先,好囉,之後可以隨時睇May姨個部落!
    [版主回覆01/03/2012 20:03:02]我都諗住買機呀, 你買咗邊款呀? 用咩台, 咩plan呢? 我都唔在行, 你私人留言過d貼士黎吖.

    回覆刪除
  7. 幾得意咁喎.
    [版主回覆01/04/2012 09:01:46]玩下無妨既.

    回覆刪除
  8. May姨:其實呢啲好好玩架,不過有冬天就比較難搓呢,手都痛,但有好多變化的enjoy
    [版主回覆01/04/2012 08:58:14]都係架, 想變咩都得既, 只係在乎你既手勢既唧.

    回覆刪除
  9. May姨又多樣新玩意喇!
    [版主回覆01/05/2012 17:06:23]可惜三分鐘熱度都維持唔到, 有另一d野要做, 但就的唔起心肝.

    回覆刪除
  10. 好似好好玩, 一般喺屋企做唔做到? 係咪要焗?
    [版主回覆01/09/2012 08:43:10]導師話冇焗爐呢, 就蒸都得, 但我咁c懶, 未試呢個方法.

    回覆刪除