2012年1月21日 星期六

珍貴的柚皮

同大家傾開計,我話同爸爸冒險買咗個沙田柚返屋企,因為唔知好唔好食丫麻.

嬸嬸聽到,即刻問我個柚食咗未?原來佢想要塊柚皮.可惜我當時冇打算塊皮拎黎煮,亂咁搣爛塊皮開個柚黎食就算.

佢平日對我咁好....週末同爸爸再去街市,就買兩個沙田柚返屋企.


 


用刀批走表皮既黃色部份,再一開四劏開佢.

 


咁就有八塊柚皮啦.

 


咁呢兩個柚肉好唔好食呢?

 


好彩,尚算好味,雖然同一般沙田柚一樣唔多水,都甜既.

2 則留言:

  1. 泰國金柚,有個好似三角嘜嘅呢,果種柚就又甜又多汁!
    [白果魚神回覆01/22/2012 02:16:01]原來如此,我真係班門弄斧!
    [版主回覆01/21/2012 09:47:06]今次主角係塊柚皮, 所以唔可以買你講果隻.

    回覆刪除
  2. 我未揀過沙田柚,點揀先靚呀?唔該晒你.
    [欣欣媽媽回覆01/21/2012 10:52:22]原來要重.唔該你.
    [版主回覆01/21/2012 10:36:33]答案係: 我鬼識咩! 我只係為咗塊皮, 個柚好唔好食咯喎, 就係其次既. 不過, 一般揀沙田柚都係要重手既, 年近歲晚既柚都算唔錯既.

    回覆刪除