2012年1月12日 星期四

灰姑娘後傳 - just Ella

我揀書,通常好隨意,拎起手,揭下,再搵張椅坐坐,睇兩頁,如果感覺良好,先借走.




今次呢本,我原本都唔知佢個故事內容同背景架,淨知一個平民女仔將會嫁俾王子唧.



單睇書名,just Ella,實在沒法得知端倪.

睇睇下先知原來係講灰姑娘架!

呢位平民女子一入宮門深似海,簡直推翻晒大家憧憬既灰姑娘同王子從此快快樂樂咁生活下去既結局.

書入面話灰姑娘之所以能夠去到舞會同被王子挑中,根本就冇Fairy God Mother相助既,係佢自己改寫自己既命運.佢到大婚前兩星期突然成功逃走,最後都冇嫁俾王子.

咁佢係因咩事反悔同完美既Prince Charming結婚呢?點解王子又可以如期舉行婚禮呢?而我地既主角灰姑娘既下場係點既呢?

快d借黎睇下啦!

4 則留言:

  1. 多謝分享.
    [版主回覆01/12/2012 11:20:50]^ ^

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2012/1/12 上午11:36

    岩女仔睇多d
    [版主回覆01/12/2012 11:55:40]公主故事就梗係架啦.

    回覆刪除
  3. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2012/1/12 下午4:16

    我一定睇唔掂啦! XD
    [◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇回覆01/12/2012 17:52:23]我宜家都陪婷婷睇緊D 英文書,有D真係深到呢...哈哈! (MAYBE我才淺) 跟手要去查字典點解, 講真心話如果我可以好似你咁叻教女就好喇, 不過我都不停搵多D遊戲咁教導佢知識,呢個情況開始見有D收成! 都係多得你地提點THX
    [版主回覆01/12/2012 16:42:19]坦白果句, 當Bibi仲係婷婷咁大果陣, 我都睇唔掂呢d書既. 但因為我有一路循序漸進咁睇兒童書, 所以我今日都可以睇到多d字既英文書啦. 加油啦, 媽媽, 有排你學呀! 但呢d功夫係唔會白廢架, 起碼你地雙方都會有所長進架.

    回覆刪除
  4. 我就只會聽故仔,要我睇書就眼瞓喇。
    [白果魚神回覆01/16/2012 16:17:08]年青時只睇過台灣作者「瓊瑶」嘅著作,同法國大度馬嘅基度山恩仇記!跟住就轉睇本地嘅古龍、金庸、倪康果D武俠小說,呀!!紅樓夢、西遊記、三國誌都有睇;婚後就剩係睇住家庭喇~哈哈
    [版主回覆01/16/2012 09:33:09]咁只係因為你未睇過好好睇既書唧.

    回覆刪除