2012年1月16日 星期一

龍年大吉大利(一)

我都覺得自己厲害架啦,夠膽死拖到一月九號先黎開工.唔知點解真係冇乜動力咯,可能早輪做口金做傻咗個人,又唔見有咩突破,對手作有少少冷感都未定.

唔理啦,剪咗鐵線就會做架啦.



第一晚,只做了幾十塊葉,唔鬼理啦,都費事加葉紋咯,反正大家都睇得唔清唔楚架啦.




10/1,早上又剪定同屈定D做桔仔既鐵線,返到公司急召隔離位同事幫拖,利用食晏半粒鐘,都起到幾十塊葉既.

晚飯後,即刻開工做桔仔啦.講出黎大家未必信,我真係未做過桔仔架喎.好彩上年Joey醒咗一盆大桔俾我唧!就靠晒佢做我盲公竹啦.



有朋友在車上教路,做桔仔要用四號九號色架喎.嗄?內膽用咩色呀?你講清楚D好喎.用淡九號呀?得,又再斷估冇痛苦先.佢又問我用幾號鐵線,我得28咋.我都知會太粗架啦,但冇吖麻,用住先咯.如果D桔做得好好睇睇,大家都唔會太介意我條莖粗既.

我都有俾心機整架,下晝都有真係拎個桔仔黎研究過,真實版係冇咁圓既,要扁扁地,用針輕輕吉D凹凸先,係蘿PAD又督個窿,我諗都似啦掛?我求其,因為時間緊迫.我堅持,因為像真度要高.我希望做到人地一睇就覺得不同凡響既迷你麵粉花.兩者間取一個平衡,點都會做出過到自己果關既成品出黎既.



經過兩晚苦幹,就做咗百幾粒出黎,可惜臨尾先悟到最快同最靚既辦法.





d葉呢,分咗三日去整,叫做用盡所有鐵線,整好晒啦.都幾百塊葉架,去到第三日,我亦悟到最摩打手既方法,可以係半個鐘內完成七八十塊葉架!

睇怕最關鍵都係上色啦,諗起都煩.

10 則留言:

  1. 有百幾粒桔仔,呢盤桔肯定好靚!
    [版主回覆01/16/2012 09:27:42]你錯啦, 咁堆桔仔, 係俾所有人分架!

    回覆刪除
  2. 派大桔利是A
    [版主回覆01/16/2012 10:44:50]德高望重既先有架咋.

    回覆刪除
  3. 做咁多,辛苦你呀!
    [版主回覆01/17/2012 08:59:25]都幾架.

    回覆刪除
  4. already very good la!
    [版主回覆01/17/2012 08:58:20]未架, 要上埋色先似架.

    回覆刪除
  5. 一個字「勁」
    [版主回覆01/17/2012 08:57:59]勁得滯, 太細啦, 但已經冇得marn啦.

    回覆刪除
  6. 又要趕工?
    [版主回覆01/17/2012 08:57:27]係, 又要趕, 又要懶.

    回覆刪除
  7. ho gan !!! ^^
    [版主回覆01/17/2012 08:57:02]gan sun fu r!

    回覆刪除
  8. 菠蘿叉燒包2012/1/17 下午5:49

    ho king!
    [版主回覆01/17/2012 17:58:40]啃至啱呀!

    回覆刪除
  9. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2012/1/19 上午10:13

    (拍掌)
    [版主回覆01/19/2012 11:02:10]^ ^

    回覆刪除