2012年1月4日 星期三

阿比生日飯



阿比生日,我地去咗旺角既泉章居食飯.小青蛙唔c服,人唔到,糕到! 

我地六個大人,一個細路,叫咗兩客二人餐加一碟糯米飯已經夠有凸.




兩個餐有兩窩例湯,今日係花生眉豆煲雞腳.




每個餐既主打都係三選一,可以揀霸王雞,鹽焗雞或者清蒸海上鮮.咁黎食得客家菜咯,就叫晒兩款雞啦.估唔到所謂例牌,都有成半隻雞咁滯.




四款小菜,找地點咗咕嚕肉




我地叫咗清炒豆苗,份量都算多喎.




炸鮮奶,我偏食,靜龜龜冇食到.




豉油皇煎大蝦





呢碟係糯米飯,算乾爽既




婷婷好明顯係叉唔夠電,所以冇乜胃口,連蛋糕都食唔晒.我帶咗四枝意大利既朱古力豆去做生化武器,都只係出咗兩枝同佢叉電唧!




呢個應該係紅莓芝士蛋糕定啦,見唔見呀?我件蛋糕識笑架.




我送俾阿比既禮物,環保d,用返迪迪尼既朱古力盒黎裝,連花紙都慳返.



阿比就送我地曲奇禮盒





Sand Sand請大家食乳酪果乾




Dada請我地食古古力



華姐同二少奶就請大家飲柑桔蜜




我第二日就樣樣都開黎試過晒lu!

我老早就check定地圖,第一次單人匹馬,自己搵巴士站返屋企,唔駛下下要人送去車站,都算係一個突破架啦.

好好彩,同佢地分手之後我就見到有架巴士埋緊站,雖然仲有好大段路先去到車站,我都有盡力加速.好在路上交通繁忙,我去到車站,架車都未駛走,所以我好快就返到屋企啦.

9 則留言:

  1. nice meal with many gifts ~~~ ^^
    [版主回覆01/04/2012 09:03:45]係呀, 大家趣趣地見下, 吹下水, 都幾開心既.

    回覆刪除
  2. 又聚下舊, 又食下野, 仲有禮物收, 人生真快樂, 夫復何求?,
    [版主回覆01/04/2012 10:39:59]中國人麻, 都係在飯檯上聚易傾d.

    回覆刪除
  3. 聚一聚好開心,今餐好正呀!
    [版主回覆01/04/2012 10:56:49]仲好平添.

    回覆刪除
  4. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2012/1/4 上午11:02

    果兩支生化武器仲係屋企,無食到....哈哈
    [版主回覆01/04/2012 11:43:10]威力強勁既野就要留係屋企看門口.

    回覆刪除
  5. WA WA WA 阿比呀 生日呀 阿比生日呀
    [版主回覆01/04/2012 12:23:57]唔駛咁激動, 過咗啦.

    回覆刪除
  6. 泉章居個名同招牌都有型過人.
    [版主回覆01/05/2012 09:10:41]客家菜主平實, 佢已經做到啦.

    回覆刪除
  7. 泉章居真係有十年八年無幫襯............................
    [版主回覆01/05/2012 09:10:49]但d出品都係咁上下, 算穩定架啦.

    回覆刪除
  8. 咁叻牙,識自己搭車返屋企!泉章居呢個老字號我都經常有幫襯,勝在客家菜夠正宗,價錢又大眾化。
    [版主回覆01/06/2012 08:55:58]呢間野抵食呀, 我自己識去搭車返屋企, 唔駛人送去車站, 已經係零的突破啦.

    回覆刪除
  9. 泉章居啲水準真係保持到,好吸引!
    [版主回覆01/07/2012 12:05:28]抵食夾大件.

    回覆刪除