2012年1月23日 星期一

拉埋天窗過新年

想不到一對新人誤打誤撞,係最倉促既情況底下安排婚禮,都可以撞啱一個嫁娶佳期。

早前爸爸買咗個通勝月曆,我約略揭過,仲打趣咁講:「咦,年廿八宜嫁娶喎,唔知佢地會唔會趕得到呢日行禮呢?」期間太多小插曲及不明朗因素,阿仔又趕住飛,佢地又話要過年前搞掂,令我忐忑咗好一輪.


既然成事咯,順手同佢地上網睇真d,九點至十一點係吉時喎,就九點先開始行禮啦,雖然人齊啦,都唔爭在等多十五分鐘啦。



文件早早預備好,臨門一腳,又由唔打算交換戒指到突然多咗對戒指,好彩我大把時間,即刻同佢地改過份劇本,係冇親戚朋友在場既情況下順順暢暢咁完成簡單既儀式,不枉我放假都由屯門出黎幫你地搞掂單野。

雖然現場只得監禮人(我阿仔),一對新人,及連埋我在內既兩個見證人,場面都不失莊重同溫馨,我仲充當埋攝影師,將佢地既重要時刻拍低埋添!

我地冇提供羽毛筆,但我拎咗枝有我地公司logo既原子筆俾佢地簽名,係歷史性既一刻,呢枝書寫超順滑既筆都被攝入鏡頭入面啦.

在此,祝福一對新人百年好合,永結同心!

7 則留言:

  1. 早晨呀~may姨,Dicky同您拜年,祝您和家人龍年身壯力健,事事順景,如意吉祥!
    [版主回覆01/23/2012 10:49:43]早呀! 祝你一團和氣, 萬事勝意!

    回覆刪除
  2. 恭喜發財!心想事成!財源廣進!
    [版主回覆01/23/2012 11:05:14]恭喜! 恭喜! 祝你闔家平安, 歡樂年年!

    回覆刪除
  3. May姨:祝你身體健康,萬事如意,龍馬精神。
    [版主回覆01/23/2012 21:02:18]祝你兩個囡囡健康活潑, 精乖伶俐!

    回覆刪除
  4. May姨, 祝你身體健康, 青春常駐, 心想事成, 仲有, 行運一條龍!!
    [版主回覆01/23/2012 21:01:45]祝你同你既另一半身壯力健, 富貴吉祥!

    回覆刪除
  5. sis!!!! wish you and your family a happy year of Dragon!!! ~ ^^
    [版主回覆01/23/2012 23:08:14]Thx! 祝你甜甜蜜蜜,福至心靈,步步高陞!
    [版主回覆01/23/2012 23:07:20]Thx! 你就梗係要甜甜蜜蜜, 福至心靈啦!

    回覆刪除
  6. 果支筆的確超好寫
    [版主回覆01/26/2012 11:31:22]順滑流暢, 揮灑自如!

    回覆刪除
  7. 菠蘿叉燒包2012/1/26 上午11:00

    邊個咁趕呀?
    [版主回覆01/26/2012 11:30:58]人鬼情未了, 係咁架啦!

    回覆刪除