2012年1月27日 星期五

舊瓶新酒,長頸鹿口金包

呢組印仔,真係俾我充份利用啦!





原來有人鍾情長頸鹿架,咁好啦,俾佢望梅止渴,有得睇下都好.




呢幅布,印小長頸鹿時有少少手震,對角有少少影.實在唔想浪費材料,反正我整既野都冇咩係完美架啦,少少瑕疵,由佢啦.



縫好一半,反身之後,都幾靚吖.



上埋個框啦,雖然佢並不完美,但只此一家麻,我做既野寧舍易認既.




點呀?人地既新抱仔? 滿唔滿意未來奶奶既心意呀?

P.S.人地奶奶回報:佢放咗一條好時款既金鍊仔係個口金包入面,新抱仔收咗,開心到跳起,唔係因為條鍊,係因為個口金包,早知就慳返條鍊唔買啦~~~

我早就話你知個包包夠照架啦,又唔信!

7 則留言:

  1. 收到一定超鍾意呀!
    [版主回覆01/27/2012 15:27:57]佢果然喜出望外呀!

    回覆刪除
  2. 菠蘿叉燒包2012/1/27 下午2:41

    仲以為你娶新抱添.......
    [版主回覆01/27/2012 15:28:48]你諗多咗啦, 包包.

    回覆刪除
  3. 點解可以刻到白色的地方咁平滑呢?有冇什麼方法呢?
    [版主回覆01/27/2012 19:49:54]公仔入面既白色, 係用v形刀既, 側邊呢, 就係用普通cutter打平片走既. 其實吾係好平滑架咋, 到你上墨果陣, 凹入去既地方就唔會掂到墨, 錯覺好平唧.

    回覆刪除
  4. ✿ ₡ღƸӜƷ˜”*°初七人人生日喇!¸”˜ƸӜƷღϠ✿
    ¸”˜ƸӜƷ˜”ღϠ✿祝你░人日大吉¸”˜ƸӜƷ˜”ღϠ✿
    ¨˜”°º★¨˜”°º★ღ事░事░如░意ღ★¨¨˜”°º★¨˜”°º
    ✿•*”ƸӜƷ˜”★•長░年░好░運.•★”˜ƸӜƷ”*°•✿

    回覆刪除
  5. DIY的東西係最有心思的,,年初七"人日",祝人日快樂,新年進步,身體健康,萬事如意!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆01/30/2012 09:09:52]祝你靈感日日新, 畫漫畫時時都咁爽手.

    回覆刪除
  6. CeCe (cecebloghk)2012/1/31 上午9:43

    嘩! 好可愛呀! 真係整得好靚呀! 個印仔都係你自己整架? 好犀利! ^^
    [CeCe (cecebloghk)回覆04/10/2012 10:28:55]係囉, 我都發現有時會收唔到訊息有留言~ =.=!
    手藝好好呢, 唔講真係以為係買架囉! ^^
    [版主回覆04/09/2012 19:01:32]咦, 乜你留言我收唔到訊息既? 阿虎又傻咗定啦. 係呀, 個印仔都係自己整架, 幾好玩架.

    回覆刪除
  7. 長頸鹿好可愛!!!
    [版主回覆04/09/2012 19:02:03]就係因為佢地得意, 我先整咋!

    回覆刪除