2012年12月31日 星期一

芒果棉花糖



我近日係超市發現咗呢隻芒果棉花糖,諗住佢只係卓頭野,照計就麻麻既唧。即管買包,拎去BB蕉,點知...................

都未有機會俾佢肉火焚身,已經俾大家瓜分咗啦。

因為有更識貨既食家係度(D小朋友呀),俾我地發現倖存既棉花糖果陣,已經得番半包,大家一人只分到一粒。

一放入口,乖乖不得了,芒果香味十足(梗係啦,佢用芒果蓉做架嘛),甜度不算太高,帶有半絲酸味,簡直係棉花糖中既極品呀!

應承咗婷婷,如果仲有得賣,我會再買俾佢食既。於是第二日就去掃晒貨架上既貨,返到屋企,喝住Bibi,佢都仲係要開黎食,報銷一包。寄咗一包去日本,留返一包俾朋友,仲有一包,留返一月再見大家時,分俾大家再回味一下。

11 則留言:

  1. 未見過,好特別.祝新年快樂!
    [版主回覆12/31/2012 08:58:09]我都未係其他店見過, 見到實納晒佢走, 請大家食都好麻.

    回覆刪除
  2. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2012/12/31 上午9:45

    哈哈~婷婷有口福啦
    [版主回覆12/31/2012 11:07:12]好彩仲有,但貨架已經冇晒咁滯.

    回覆刪除
  3. 菠蘿叉燒包2012/12/31 上午10:37

    有無咁誇呀..............
    [版主回覆12/31/2012 11:06:40]咁你搵唔搵到吖?

    回覆刪除
  4. 真係咁好食? 等我都去超市look look 先~~~ XDXD
    [版主回覆01/01/2013 08:27:31]我都希望你搵到,我搵左好幾間都唔見。

    回覆刪除
  5. 好味呀, 多謝分享.
    [版主回覆01/01/2013 08:26:25]冇介紹錯哩。

    回覆刪除
  6. 我都搵下先!!!
    好吸引呀
    [版主回覆01/01/2013 16:57:32]咁就祝你搵到啦, 記住第一時間通知我呀, 我仲有好多朋友仔想食佢架.

    回覆刪除
  7. 好吸引吓,下次見到都買包試下先!
    [版主回覆01/01/2013 20:20:39]見到就萬勿錯過, 記住順便話埋我知邊度仲有.

    回覆刪除
  8. Double Iron Legs2013/1/1 晚上10:43

    新年快樂
    [版主回覆01/02/2013 07:11:15]

    回覆刪除
  9. 好似好好味, 下次見到也買來試試!
    [版主回覆01/02/2013 21:43:57]係, 萬物錯過.

    回覆刪除
  10. 呵呵, 係呀, 小朋友見到棉花糖係會雙眼發光架.
    之前我見人地話將番薯烚完變番薯蓉, 再舖上大大粒棉花糖, 焗一陣, 我去阿媽度整比大家食, 大成功呀, 當中都係及時叫住班大細朋友吾准食晒我D棉花糖呀, 幾乎吾夠棉花糖整我的甜品添
    [版主回覆01/03/2013 06:24:55]好似薯蓉咁鋪係個tray度,鋪幾厚呀?,上面再鋪棉花糖呀?焗到溶左就食得?

    回覆刪除
  11. May姨, 番薯棉花糖, 我係參考大少奶的blog架
    http://blog.yahoo.com/iamtaisiu9/articles/965585
    真係好好食.

    回覆刪除