2012年12月13日 星期四

新血

部洗衣機壞咗之後,真係好唔方便。我第一時間就去睇洗衣機,差唔多要卜鎚既時候,爸爸又扭計。佢係都要買大眼雞!

俾佢氣壞,又話要換過個大D既雪櫃,放係廳,咁就可以掉咗洗衣機隔離部雪櫃,可以多D位放大眼雞啦!

咁點解佢咁堅持要買大眼雞,而唔肯用返原先既滾筒揭蓋上置式洗衣機呢?

爸爸:大眼雞好呀..... 可以久唔久擔張DUN仔坐係機前睇佢洗衫喎。有咩衫甩色既話,都可以睇得清清楚楚.....



我: 你話你有幾可會擔張DUN仔去睇個洗衣機洗衫吖拿? 如果邊個再斗膽放埋D甩色衫一齊去既話,我唔打鑊佢至奇呀!





拖咗幾星期,爸爸終於肯屈服(鬼咩,唔係佢洗,唔通要我洗衫咩!)。最終我就揀咗呢部,環保洗衣機。

送機黎果日,我冇請假,爸爸要負責搬開兩個鞋櫃,好搞笑,佢搬完就whatsapp我,話自己有幾大隻喎。






你估送貨黎果D阿叔流架?




好咯,終於有新機用啦,唔駛再用手洗衫啦。



一天都光晒!

8 則留言:

  1. 好嘢,有新機用.唔駛咁辛苦用手洗呀!
    [版主回覆12/13/2012 07:27:46]洗衣機真係偉大既發明黎架。

    回覆刪除
  2. 終於不用手洗了!
    [版主回覆12/13/2012 10:10:07]係呀, 爸爸一天都光晒! 你都知我十指xx架啦, 實唔會係我做既.

    回覆刪除
  3. 買大眼雞唔好亂嚟啊!我屋企之前係豐X買果部,用無耐就壞,壞完又整,整完又壞,無限巡環啊!
    [版主回覆12/13/2012 13:46:16]好彩唧!

    回覆刪除
  4. 四眼妹露比2012/12/13 上午11:11

    貴野來喎!我部機好簡單!
    [版主回覆12/13/2012 13:47:26]都唔算既, 三千零唧.

    回覆刪除
  5. 菠蘿叉燒包2012/12/13 上午11:41

    小朋友都鍾意大眼雞架............
    [版主回覆12/13/2012 13:48:05]真係俾佢激un.

    回覆刪除
  6. Double Iron Legs2012/12/13 中午12:03

    你老公真係搞笑!
    [版主回覆12/13/2012 13:50:55]佢成日都間歇性回到未來架.

    回覆刪除
  7. 你兩公婆好鬼sweet
    [版主回覆12/14/2012 15:20:56]唔大打出手, 已經算好啦!

    回覆刪除
  8. Mine too. My washing machine is broken. The styles here are very primitive though...
    [版主回覆12/18/2012 07:29:07]係香港就講梗左一間洗衣店係樓下唧,你地如果冇洗衣機,一家幾口既衫,都咪話唔煩架。

    回覆刪除