2012年12月17日 星期一

韓式石煱飯

呢日送洗衣機黎,七國咁亂,一家三口去大家樂食算啦。



咁啱大家樂出咗呢個石鍋燒,我同Bibi都想試呢款新野,啱晒啦。.




佢地都好細心, 有晒警告字條, 叫大家唔好燙親.





爸爸生左粒痱滋,都係唔啱佢架啦。問佢食乜又話是但,都係穩陣啲,叫客原煲老火湯加西芹魚塊俾佢算啦。




我就要日式咖哩雞扒芝士石煱飯,配泡菜溫泉玉子湯窩。



Bibi就要芝士黑椒牛肉石煱飯,配清湯溫泉玉子湯窩。



兩款都有一小碟蜆肉青瓜漬物既,d蜆肉好腥,唔啱食就放啱好過。




呢款飯算唔錯架啦,但千其咪落晒佢俾你果一小杯醬油呀,試過味先隨量加好d。



食食下記得湯入面有隻溫泉蛋喎,撈出黎食先,好味道.




現場食既賣相同宣傳刊物上既對比,算冇太大差別架啦.

 



Bibi獨力完成任務,仲可以飲埋d湯同一杯水.我就食唔晒,分咗小半俾爸爸,好彩佢同我包底咋!

6 則留言:

  1. 有次我同欣欣試呢個,正到無得頂.
    [版主回覆12/17/2012 07:04:25]最緊要夠熱。

    回覆刪除
  2. Double Iron Legs2012/12/17 下午5:08

    我多都唔會落嗰杯小杯醬油!
    [版主回覆12/18/2012 07:30:02]早知我就唔落啦。

    回覆刪除
  3. 上年我去美心食既石頭飯都好正呀, 仲有似有杯雪梨茶清熱
    [版主回覆12/18/2012 07:32:36]我去過所謂韓國媽媽主埋既家常私房菜既店度食石煱飯,都係冇我地中式咁正。

    回覆刪除
  4. 未有試過!
    [版主回覆12/18/2012 14:19:19]我地係十一月初食架.

    回覆刪除
  5. Farming Cherrie2012/12/27 下午4:36

    個樣唔差咁喎
    [版主回覆12/27/2012 19:53:18]算意想不到地冇走樣啦。

    回覆刪除
  6. 我上次食豬扒,除咗塊豬扒OK之外,其他嘢都麻麻地...
    [版主回覆12/30/2012 22:31:42]呢個集團最弊既地方係各間分店, 水準好參差. 以中環計, 咁多間, 就以石板街傍, 惠康樓上果間食物處理質素最好.

    回覆刪除