2012年12月7日 星期五

日本語

卅年前, 我開始學日文. 看看我當年的筆記本, 就知我曾經有多認真學習.




人漸漸長大, 性格都變了, 所以重看這些字體, 都有回到未來的感覺.




工整既抄寫, 乾乾淨淨的.




有幸考上了日本領事館, 一路讀了三年.





要把所有筆記都棄掉, 發現了這歷史遺物:




當年考日本語能力試, 索價只要$60-$100元, 非常實惠.




拿著簡陃的准考證就可以入場考試了, 當年是借用了培橋中學的校舍作考場.





看到老師批示的一篇作文, 慘不忍睹.




這張高級班的學生證都有廿八年歷史了.




當年只要有這張學生證, 就有機會取到日語電影的贈券. 而且同一課程, 都有好幾班, 若時間許可, 每堂都偷雞入課室上課, 老師都會隻眼開, 隻眼閉的.




到了今天, 我當然是老人癡呆症候群發作啦. 可以做到的, 只是人家知道我在說甚麼, 但郤聽不懂人家的回應啊! 所以, 基本上跟不懂日語是沒多大分別的.

10 則留言:

  1. 你好勁呀!!!
    我都買過書黎睇, 不過真係記唔入...
    50音都係記得少少 = =
    [版主回覆12/07/2012 07:28:15]不過
    [版主回覆12/07/2012 07:27:10]不過
    [版主回覆12/07/2012 07:25:21]勁咩呀?勁老人癡呆就有,真係咩都要趁後生學架。學左就要練先可以進步,我咩都俾返晒先生啦!所以,依家臨老先黎學既印章,我都成日練習架。

    回覆刪除
  2. 好耐之前係工聯會學,學咗幾日開始頂唔順,就放棄唔學.你果陣時好勤力,好犀利呀!
    [版主回覆12/07/2012 11:46:31]其實學咩都好, 一開始既時候, 遇到好老師, 就會有心機架啦.

    回覆刪除
  3. 嘩, MAY姨, 你係我大師姐啊, 我大約2000年時, 都跟日本語講座(在中環馮氏大廈)學左兩年日文架, 而家, 淨係記得簡單詞彙同句子咋.......
    [版主回覆12/08/2012 18:33:00]咁你就係我既C...C...C....C...C...C....梅啦!
    [Amanda回覆12/07/2012 23:48:19]噢, 我地讀o既時候, 佢地真係o甘樣講架, 係呀, 要先考試, 先收架, 初級就可直接報讀.
    [版主回覆12/07/2012 23:19:08]你只係十二年前唧,當然仲記得多過我啦。我地呢啲老人癡呆既,可能只係多左啲衝口而出既句子架咋。
    [版主回覆12/07/2012 23:16:33]我諗你果間唔係領事館辦既,據我所知,從前日本領事館就係近金鐘果邊既美國銀行大廈既,後來就搬左去交易廣場。乜中間有變左去馮氏大廈咩?我真係唔知喎 。當年我地係分初級,中級,高級咁讀三年既。成績好仲可以續深造班架,有啲師兄仲考埋一級既能力試,據聞呢個試好難,連日前人去考,好多人唔及格架。

    回覆刪除
  4. Pandora 香傭講法文2012/12/9 晚上7:04

    筆記 keep 30年!!^^
    [版主回覆12/09/2012 20:06:28]真夠傻, 總以為第日會再睇返, 所以冇掉. 終於都掉晒啦.

    回覆刪除
  5. Double Iron Legs2012/12/9 晚上10:45

    我兩個囡豬都學咗兩年日語,不過,一定無你咁勤力!
    [版主回覆12/10/2012 07:26:48]咁當年學日文係好heat架嘛。

    回覆刪除
  6. 學番易上手好多啊!
    [版主回覆12/11/2012 07:32:01]真係會架,或者第日我去長者中心都有得學。
    [版主回覆12/11/2012 07:31:56]真係會架,或者第日我去長者中心都有得學。

    回覆刪除
  7. 妳好勁,還可以用日文作文!可憐我太笨又沒恆心,學50音都唔多成功~~~~唉......慚愧.............
    [版主回覆12/12/2012 11:36:01]以前貪高興去學既.

    回覆刪除
  8. May,謝謝蒞臨敝博客!在十年前我也學過日文,學到中級。日久不練,都是俾番晒先生了。
    [版主回覆12/12/2012 11:35:44]大家咁話.

    回覆刪除
  9. 嘩, 你好叻呀! 日文都識!
    [版主回覆12/12/2012 11:35:26]家陣叫做"識你個頭咯"!

    回覆刪除
  10. 哇!原來你日文咁勁...真係真人不露相呀!
    當年的考試費真的很便宜...現在已經要幾百蚊喇!
    我冇用三四年日文已經唔記得晒,可況你三十年?
    [版主回覆12/26/2012 15:37:16]咪玩啦, 勁老人癡呆就有份!

    回覆刪除