2012年12月27日 星期四

今年第一個聖誕派對 + 慶比聚

為免約唔齊人,華姐一早吹雞,約大家在華府BB蕉。

我一如以往,約實有人在太和火車站會合,就座定粒八,自己會順利去到。

一個鐘以內可以到既距離,我習慣提早出門口,所以預咗一個鐘頭三個字。係車站企落冇耐已經有小巴,坐定定之後就開始玩電話。中途都係我熟口熟面既站,陸逐上滿乘客。車到總站,大家都要落車,點知當我抬頭一望,咦.......,呢度邊度黎架??!!!

唔駛問阿貴,我實係搭錯車啦。硬住頭皮問司機大佬: 我係咪搭錯車呀? 請問如果要去上水火車站應該搭咩車呀? 司機大佬一指,你去對面等17號小巴啦,係巴士站隔離架咋,對面線先係去上水既。

哦......,戰戰兢兢落咗車,到底我去咗邊呀? 經過一巴士站,寫住落馬洲! 死得! 仲有半個鐘就到預約既時間,要遲到啦! 要搭紅VAN,死啦,我身上冇散紙架,得兩個幾,雖然有得找贖,我好似得五百蚊紙咋喎。好彩最後都揾到張廿蚊紙唧,上車果陣,請司機提我到咗上水火車站提我落車。點知司機話: 總站落啦! 賣葛啦,咁落咗車又點行去火車站呢? 終於問到人,果位大叔非常醒目,講得清清楚楚,我好快搵到火車站。

枉我係上水既青少年中心教咗成個暑假,原來我除咗由火車站行去天平村既路外,另一邊既上水既路,我係完全冇行過架。

好不容易先去到太和站,只遲了一兩分鐘。買埋蛋糕,等埋阿比,就出去同華姐會合。(後來Bibi打俾我,我先醒起自己有幾蠢,做乜唔曉係落馬洲坐火車去太和? 爸爸仲衰,佢仲Whatsapp我李家仁醫生果隻歌仔黎潤我添。)

今次小青蛙話明要膠級食材,所以我地既食物如下:

大花蝦

 


鮑魚



加埋蒜蓉香草牛油去燒,正!



大蜆





一隻隻開晒口,入面既水滾到卜卜聲。




蟶子



大鱔



加埋燒汁,由小青蛙主理



西班牙黑毛豬扒,日本A4和牛。




和牛燒完係咁既,呢樣野唔關我事既,我係唔食得既。



仲有羊架,又係唔關我事既。大把野食,食少一兩樣都冇乜所謂啦,我一定唔恨既。



仲有小青蛙醃既香草雞翼,以及好幾款德國腸。



仲有下面呢D,同後來大黃龜龜出去加碼既丸丸同芝士腸仔。大家留意左邊果包棉花糖,係用菲律賓芒果整既,又香又好味架。



好多謝小青蛙帶晒佢D調味料黎,佢話靚扒唔駛醃既,燒完加D香草海鹽都已經好好味。呢盒黃色既係香草蒜蓉牛油黎。用黎搽面包去燒,好好味架。





呢D係"好歎",可以燒到個火好旺。



睇下,幾勁! D食物可以好快燒熟架。你地估我食咗幾多野呀? 四隻雞中翼、兩塊豬扒、兩件鱔、一隻蝦、一隻蜆、一隻鮑魚、兩塊方包、兩條幼德腸、兩條小芝士腸同埋一粒棉花糖。



食完大家就玩交換禮物



睇下D小朋友幾開心。



呢個算係阿比既生日蛋糕,因為我地係順便當埋聖誕派對既,所以就要咗呢個款式。



阿比,生日快樂啊!



好多謝大黃送我地去火車站,所以我地十點四就去到火車站,我十一點半就返到屋企啦!

 

6 則留言:

  1. 嘢食好豐富,蛋糕好靚.
    [版主回覆12/27/2012 12:12:59]係呀!

    回覆刪除
  2. ◇◇◇◇◇ 亞比◇◇◇◇◇2012/12/27 上午11:01

    多謝你地同我慶生日, 個日玩得好開心又好盡慶, 禮物多到呢....^^ 地
    [版主回覆12/27/2012 12:13:46]阿比, 都好多謝你為大家搞咗咁多次活動, 又生咗個鬼靈精俾大家.

    回覆刪除
  3. Farming Cherrie2012/12/27 下午4:39

    D prawn 好靚r
    [版主回覆12/27/2012 19:51:48]果日既食物好正。

    回覆刪除
  4. 好多禮物交換呀~~!
    [版主回覆01/01/2013 16:56:03]趣趣地, 節日玩下呢D, 係高興D既.

    回覆刪除
  5. 太過份!睇到流晒口水喇^^
    [版主回覆01/01/2013 20:19:13]係, 又係豪得滯既.

    回覆刪除
  6. 好正的BBQ, 好想食啊!
    [版主回覆01/02/2013 21:43:03]好豐富架!

    回覆刪除