2012年12月20日 星期四

Woodstock III

又係由呢張填色圖上搵公仔:



今次呢隻胡士托,頂帽好有派對feel,用黎做D喜慶味既卡仔就最啱。



唔係幾明D線條因咩事震震震,係作者年幾大咗? 定係枝墨水筆濕得滯呢? 有好多人以為我雕得衰,先搞成咁。

 



 





是但啦,你直又好,彎又好,我都係咁整既唧,只係畫果陣會麻煩D。淺色印台既效果一向麻麻,睇黎係冇地方要修既。





你眼望我眼



呢個係試驗品黎, 遲d我就會用佢黎做卡.





但係用黎做memo紙, 都想當唔錯.





用黑色試下,個樣就靚得多啦。



係咁意塗D顏色上去,呢個粗糙版既胡士托就已經俾到個效果我啦。

好,一於俾佢大展拳腳先!

4 則留言:

  1. 俾你攪到靚到不得了.
    [版主回覆12/20/2012 09:56:31]掌我認真咁用佢果陣, 仲靚呀!

    回覆刪除
  2. May姨, 我今天收到你的woodstock聖誕卡啦, 超有心思, 我很開心哩, 謝謝你.
    上次收到你的蠔油豆, 食晒都未(仲未出blog)多謝你, 嘻嘻,
    而家再一次謝謝你。

    [版主回覆12/21/2012 07:28:48]望下Woodstock俾你既祝願,積極面對挑戰,美好人生等住你。

    回覆刪除
  3. 開party一定啱用。
    [版主回覆12/24/2012 19:50:37]佢真係可大可小架,非常實用。

    回覆刪除
  4. 原來佢叫胡士托.
    [版主回覆03/29/2013 14:06:44]佢雖然係老臨唧,你點可以唔識佢架?

    回覆刪除