2012年12月28日 星期五

給你一個十派士



收到這些試飲庄巧克力,原打算為求方便,將所有多餘包裝拆除,只帶入面的一小包巧克力粉回家。但正想要丟棄外殼時,垃圾婆性格又發作。粉紅色的部份或許日後會用得著,可要保留?



腦筋轉一轉,不如..... 試做一個迷你版吧。



立即行動,用了封箱膠紙做膠面。



三兩下手勢就做好了,只用了些許雙面膠紙把側邊貼好。






這些是沒用的地址貼,我只用一點點就夠了。




做了一張迷你卡,放入迷你巧克力包裝內,這可是我今年送給Bibi的生日驚喜。





一大一小放在一起,很可愛呢!





連同生日利是、迷你小十派士一起放回大包裝內,不經意地叫她吃過麵包後,自己沖一杯熱可可,就有好戲看了。



這條橋應該可以逗到很多人歡喜的,歡迎大家抄橋,將快樂正能量傳開去。


10 則留言:

  1. 嘩!唸到呢個方法犀利,一定逗得Bibi開心呀!
    [版主回覆12/28/2012 08:47:42]梗係啦, 呢d係情趣黎.

    回覆刪除
  2. 好鬼有心機同心思嘅啫!
    [版主回覆12/28/2012 08:46:40]都係d氹人歡喜既野唧, 大家不妨抄橋架.

    回覆刪除
  3. 菠蘿叉燒包2012/12/28 上午9:41

    嘩, 點做架?
    [菠蘿叉燒包回覆12/28/2012 11:36:00]點做到咁細個呀?
    [版主回覆12/28/2012 10:03:27]包包, 情人節啱用呀!
    [版主回覆12/28/2012 10:02:30]成個過程顯示左俾你睇架啦, 咪剪剪貼貼咯, 呢條橋用黎氹下老婆包都得架!

    回覆刪除
  4. 哈哈, 好有心思
    [版主回覆12/29/2012 07:24:48]條橋通左天啦,睇過呢篇野既人都唔可以送啦。我都拖左成個月先post,保住佢既新鮮感。

    回覆刪除
  5. 好有心思呀!!
    [版主回覆12/31/2012 11:49:03]間中出下招, 咁先開心架麻.

    回覆刪除
  6. 超讚呀!很有心思~~~ ^0^
    [版主回覆01/01/2013 08:57:06]見到人地拆出黎既開心樣,乜都抵晒。尤其我果個英雄見慣亦常人既Bibi,佢成日見我出咁多招,要令佢有十派士,都唔係咁易架。

    回覆刪除
  7. 真係小小包裝都逃不過你對眼和手!
    [版主回覆01/01/2013 20:19:56]絕對係好橋黎, 可以參考下架.

    回覆刪除
  8. 好利害啊!
    [版主回覆01/02/2013 21:43:36]例不虛發!

    回覆刪除
  9. 真係一個十項全能的好媽媽
    [版主回覆01/03/2013 06:26:24]係佢大個左,可堪回味既同媽媽相處的點滴呢!

    回覆刪除
  10. 太可愛了~~妳的腦筋轉得真快,手工又好~~我好開心找到妳,讓我以學到很多!!!!!
    [版主回覆01/04/2013 16:51:33]事關佢係我雞絲吖麻, 我當正佢係我情人咁氹架!

    回覆刪除