2012年12月4日 星期二

食玩壽司

有位小妹妹送我玩具,真係好啦! 我最鍾意玩新野架啦。




佢係零食黎,係真既食玩呀! Bibi見到,咦,好似幾好玩喎,你要等埋我一齊玩喎。



我: 嗄? 你又要返工,又要返學,又要做功課,幾時先得閒呀?

Bibi: 唔知架,要睇心情架。

我: 有冇搞錯呀.......

冇得玩住,就睇下個盒先啦。

首先,係教你點整舊飯。以我失憶咗卅年既日文程度(即係近乎零),嗄,要加水? 入面有冇提供架? 用隻匙去打圈咁攪就掂? 係咪架?

跟住到整蛋咯喎,又要先加咗水,先可以加蛋粉。再用匙搞勻,然後整平。



第三個步驟係做金槍魚(吞拿魚)片。

做軍艦壽司用既紫菜



最複雜應該係三文魚子啦掛? 真係要搞清楚,有D野係要先加粉,後加水既,而呢個呢就要先加水,後加粉。再用吸管抽起B溶液,再滴入A內。情形就好似廿幾年前出既滴滴樂一樣,又係滴落水度變珠珠既。我仲記得當時廣告係用普通話唱既: di di le......




原來D蛋同吞拿魚等三分鐘就可以成形架啦,翻起然後夾埋,疊上舊飯度就得啦。





軍艦壽司就看圖都唔駛識字啦。不過最搞鬼都係連醬油都要整埋,仲話加埋醬油食好味D? 唔係啦掛? 我敢唔敢放入口都好成問題喎。



哈,唔知入面係咪有埋呢塊板既呢?



我相信佢都驚大家搞唔掂塊紫菜,所以俾埋圖示你。






仲有提示可以做混合款式,我都好擔心搞唔掂D質感。入面D材料係咪真係夠整四件壽司架?



等咗個幾月,終於都等到Bibi得閒玩啦,開出黎係有咁多野既,黑色果塊係黑加侖子味既軟糖黎.我點知? 因為我有偷食吖嘛。




先做飯糰,好明顯,係唔可以做到幾舊既.開出黎,係香噴噴既梳打味.





我地咁慳家,就縮細佢,做多幾粒出黎啦.我見Bibi係度攪緊飯,我咪做定紫菜先咯.佢竟然話我偷步唔啱喎.




做蛋果陣,可能放得太多水,都照咗指示落架啦,都係太稀,唔可以成形.到咗做吞拿魚啦,咪放一半既水咯,都係唔得.



Bibi話,既然d蛋係咁咯,咪當係希靈魚子壽司咯.



係咪有似曾相識既感覺呢?今次呢d真係食得架.




好啦,最lau gou既一個步驟啦,做魚子粒粒.個嗞嘴咁大,想整細粒d都唔得.



我監硬擺上去,都唔覺既.但魚子咬落係有醬爆效果既,都幾得意,絕對有滴滴樂效果.



我後尾用保鮮紙幫d吞拿魚定型,放係粒壽司仔上,都ok既.



蛋壽司始終都唔似樣,我俾咗爸爸食.Bibi係有整豉油出黎既,但我冇點過,都係食返原汁原味好d掛?唔記得問佢d豉油咩味添!



下面果粒未放材料係頂既軍艦壽司係Bibi做既,唔關我事架.

總結一下:呢d玩具絕對不適合兒童玩,係成人玩意黎,真係要PG家長指引先得架!我係玩既過程中,都洗咗好多次手先可以整到咁企理架.

7 則留言:

  1. 菠蘿叉燒包2012/12/4 上午11:36


    [菠蘿叉燒包回覆12/04/2012 12:53:27]唔會買啦, 宜家玩緊泥膠呀, 撈亂點算.
    [版主回覆12/04/2012 12:44:15]笑咩呀? 邊個買俾虎頭玩, 你就打鑊甘佢啦!

    回覆刪除
  2. 好得意, 但係我唔敢食.
    [版主回覆12/04/2012 21:27:40]我都要好有勇氣先食架.

    回覆刪除
  3. 呢個玩具係床麻煩,但係,都好玩.做到好似真呀!,
    [版主回覆12/05/2012 09:07:39]未玩之前, 真係好開心架, 睇住佢地成到型, 冇失敗到, 仲兜得翻, 算好彩啦.
    [欣欣媽媽回覆12/05/2012 08:48:10]剛剛係頭版見到你,網誌係"Angel Hair for kids送給癌病兒童一份聖誕禮物"

    回覆刪除
  4. 很有趣!!
    [版主回覆12/06/2012 07:40:39]未玩過呢啲東東既話,試下都幾好玩架。

    回覆刪除
  5. Molly 公路之星2012/12/6 清晨6:39

    我想問味道係點GA 呢?網上見過好多神奇的食玩玩具, 做得好靚, 不過一直都唔知係咩味道~
    [版主回覆12/06/2012 07:43:18]基本上係軟糖既甜味,我呢盒,飯係梳打汽水味,紫菜係黑加侖子味。

    回覆刪除
  6. 像真度好高!我只買過一隻不用弄的,有飯糖及壽司糖,合起來即食的,沒妳這盒好玩!
    [版主回覆12/11/2012 18:04:02]因為我係搓開粘土架麻!

    回覆刪除
  7. 好似好好玩, 但好高難度啊!
    [版主回覆12/12/2012 11:27:17]難度係冇既, 只係好Lau Gou唧.

    回覆刪除