2014年12月12日 星期五

無矽配方護髮產品

從前,大家都話洗髮用品應該間唔中轉下。

我早輪一路都用住位元堂既中藥洗髮產品,覺得都唔差。但一轉返用Rejoice就明顯覺得質素真係差好多,但都開咗咯,都要捱埋佢架。

又去買定D新既做存貨先。

呢個品牌,我未試過架,但佢有樣好吸引我既重點,就係無矽!




我都唔知無矽係咪會順滑D,但少咗呢樣,感覺就健康D。



買得洗頭水,就配埋護髮素啦。





雖然我D頭髮無開叉,但我係預咗全家一齊用既,所以就買滋潤D架啦。





平日我地護髮仲有焗油產品,今次呢款就叫護髮膜。



不得不讚萬寧既店員,聽佢向人客推廣都好專業,係真正知道自己管核貨架上產品既資料,唔係淨識叫人隨便睇既。



所以為咗鼓勵年青人敬業精神,我三樣都買齊。

沒有留言:

張貼留言