2014年12月18日 星期四

潮庭

今次去完High Court唔駛去力寶軒飲茶啦,我地去和記大廈既潮庭。



呢間都係潮州酒樓黎



都算豪俾我地,檯面既潮州咸菜、豆干、青瓜、花生都比較大碟,仲有成三碟添。



黎到就梗要食鵝片既



仲叫咗川椒雞



胡椒豬肚湯,呃人既,一D都唔辣。



糖醋兩面黃,D後生最鍾意,酸甜野我唔like,咁耐以來,我一啖都冇食過。



炒蘿蔔糕



燕窩蛋撻



煎腸粉,激正!合晒我標準,夠熱、顏色又對版、味道又好。



方魚炒芥蘭,食咗好耐都清唔到碟,D小朋友唔係好主動食菜咋喎。



沙律蝦角,呢度有蝦既點心都唔錯架。



鮮蝦腐皮卷、芋絲春卷、韭菜棵



藕餅,唔會太咸,好食。



帶子餃、蝦餃



燒賣



其實我地仲有叫埋珍珠雞同鮮竹卷架。




味道相當有水準,點心亦做得認真,用料新鮮,連珍珠雞都咁有內涵,並不是大路貨。

果然係一個飲茶既好地方!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 都係架,但點都平過係酒店食。

      刪除
  2. 那些食品唔錯喎…食咗廿幾碟,唔使講一定唔少人啦!
    以前在港我和同事飲茶也是叫了成枱的點心,吃到要捧著個肚子走!

    回覆刪除
  3. 起碼都有廿幾碟,唔止落咗一次單。得十個人咁上下咋。

    回覆刪除