2014年12月19日 星期五

荷蘭芝士波

原本我眼尾都唔會稍呢盒野既,但有日我係銅鑼灣區價真棧聽到兩個女仔係度討論零食。其中一個話: 呢個牌子好食架,可惜呢間冇芝士波,真係好食到爆。如果你下次見到有得賣,一定要挑戰下芝士波,冇介紹錯架!



哈! 好食到爆? 係真唔係真呀? 你食過幾多好食野呀妹妹?

好衰唔衰,第二日我係屯門濕平,又俾我遇上佢。我驚唔夠分,二話不說,整返兩包先。



話到明係脆脆威化包住芝士忌廉喎,個哎D牙就好似芝士威化既進化版咁。



呢位佳麗來自風車國,100g約有四十幾粒。



我一俾咗錢,就即刻拆黎試下。



開出黎都唔係下下好似幅圖咁靚仔既。



味道呢,就似食緊咸味既威化餅咁。

或者我要求高啦,佢只屬B至B-級別既零食唧。

同好食到爆仲有好大段距離喎!

2 則留言:

  1. 口味嘅野,個個都唔同,我啲同事話悅香雞隻雞好好味,但我食落就覺得不外如是!

    回覆刪除
    回覆
    1. 悅香既雞勝在個白滷水/貴妃汁調得好,基本上依家食既雞都係冰鮮貨,最重要都係講火候,剛熟又唔鞋,夠入味為之好。咁佢基本上水準都比較一至,所以大受好評。

      刪除