2014年12月4日 星期四

咁早食聖誕蛋糕?

未到十二月,經過公司某處,俾人攔住,佢遞咗呢盒東東俾我,祝我聖誕快樂,仲話係好好食既。





嘩! 咁早? 我一向最怕呢D乾果蛋糕,心裏形住一定好甜。



人家盛意權權,我都要認真品味,先叫對得住人家一番心意既。撇除偏見,搵個幾肚餓下既下午,一於試下。



我仲懶醒,拎定把上方寶劍出黎,諗住切開佢添。原來入面早就有切痕,可以輕易分開一件件。



一共十件,連埋我就有十個人受惠,多謝晒。

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 味道就正常既,冇正宗homemade果D咁甜,食一小件就頂得住既。

      刪除
  2. May姨仲係鐘意食甜品!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係鍾意試新野,太甜就唔多啱我啦。

      刪除
  3. 睇個樣都唔錯,我估計會好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 普普通通啦,唔會食一啖叫媽媽咪呀既。

      刪除