2014年12月30日 星期二

Groupon

自從有咗團購呢樣野之後,我都多咗網上購物。我多數都只係買餐券,或者直接到店內換領的購物券,好少去物流中心取貨既。幫襯過好幾間團購公司,好幾次都係其他人幫我提貨。

有次就同爸爸去長沙灣既廠廈,感覺唔太好。今次我見係銅鑼灣,就自己去。




我話晒都係銅鑼灣返學既,皇室堡我當然知道係邊啦。



估唔到上到去佢既地方咁闊落光鮮,電腦化既程序,減少人客等候時間。



到埗先到右面交團購券,素描條碼,就俾張輪候號碼你。



跟住輸送帶會連柯打紙同貨件送出櫃位,由工作人員放入袋。櫃檯工作人員就可以取貨並將有關輪候號碼輸進螢幕。人客只要留意屏幕,就可順利到櫃檯取貨。



我今日既流程相當順利,只等了一分鐘就已經把貨件取走。



此中心每天(包括假日)由早上十一時至晚上九時開放,實在太方便了。

6 則留言:

  1. 未來購物嘅習慣會改變,加上租金昂貴,我相信地下商舖會愈來愈少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢揀咗一個咁就腳既黃金地帶,真係可以推廣到D產品架。

      刪除
  2. 回覆
    1. 尤其係開放時間去到咁夜,假日又唔休息果下好。

      刪除
  3. 我都好怕買左團購D野拎果時有排等

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過去廠廈拎團購野,都唔會等太耐,但地方簡漏,就算有布隔住,都知佢地放得啲野比較亂。唔似得呢度咁舒服順暢。

      刪除