2014年12月24日 星期三

冇錯,我係懶 之 慳水慳力迷你卡

送小禮物出去,總要留隻字既。又費事整gift tags,咁就整小小迷你卡啦。




用上可愛迷仔小貼紙


很容易就熱熱鬧鬧的做了十多張


慳水慳力


近看也不賴




裏面亦有小貼紙


寫上小小祝賀語


就成為我的gift tags了


就由你們伴著我送大家的小禮物飛到各人手中吧!



6 則留言:

  1. May, 聖誕快樂呀!!! 祝你有一個開心嘅聖誕節!!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都係唧,今晚咪食咁多野住,要留前鬥後,一連四日假期,好好享受下啦。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都祝你黎緊呢幾日假期開開心心咁過,玩得盡興D!

      刪除
  3. 逐張寫都好有心機呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. Bibi成日好睇唔起我D產品,佢一開口就話: 你D量產野.....

      刪除