2014年12月10日 星期三

Dinner buffet @ The Place

上月Bibi生日,我地黎呢間餐廳食自助餐。自助餐時段為6:30-10:00,我倆放工都搞到成七點半先去到,無所謂啦,反正都唔食得幾多。

係咁意巡一圈,冷盤既蝦、青口、小龍蝦、生蠔、螺、長腳蟹等,我都唔好既。








飯局太多,我都怕食壞自己。壽司、沙律、煙三文魚、凍肉我都冇掂過



呢檔麵食我反而幫趁過兩轉,要咗灼生菜。



鵝肝多士,我拎咗一件,兩份食,驚食滯。



海龍皇湯唔得,太咸。雞絲素翅反而唔錯。



蜻蜓點水式咁食咗D魚生,一件波士頓龍蝦鉗、少少蒸魚、兩件燒腩、一粒咖哩蝦仁、兩隻天婦羅蝦、一粒螺、一粒芝士麻薯波、兩條小棠菜、一啖糯米蒸蟹、兩碗素翅。



平日食自助餐我好喜歡飲湯同食包既,但呢度既包冇得整熱既,所以我冇食到。羊架、威靈頓牛柳、燒牛肉等都唔係我杯茶,唔多關我事。生蠔我更加唔會食,所以我食自助餐係明蝕既。



呢度既甜品選擇頗多,但我下午剛食完文華黎,又點會睇得呢D上眼呢?







反而Bibi食咗一陣野,就開始攻甜品啦,佢將所有甜品放晒係一隻碟度,方便影相。呢度全碟,最好味既係果杯雙重朱古力脆脆,士多啤梨奶凍都OK。其餘既都係普普通通,以我既標準就係B-級別,當中果粒紫色有朵花仔係上面既,係紅桑子味,算唔差既。



朱古力噴泉我就唔玩啦,雪糕櫃反而比較精彩,味道較有特色。我點咗啤梨雪芭同青檸雪芭,後者微酸,清新可人。



連加一都要成六百幾蚊位,絕不便宜。俾得起咁既價錢,倒不如去新世紀既花月庭食好過,食物種類會多好多,仲開心D。對Bibi黎講,呢度並不適合佢,應該搵間甜品正D既,例如紅磡海逸好過。我應該唔會再幫趁呢度啦。


對我黎講,日式放題更適合我,較多熱食,而且食物會新鮮D。

2 則留言: