2014年12月9日 星期二

My Melody @ 屯門市廣場

雖然我住屯門,實在唔太留意市中心幾時變成咁。咁快又換咗畫拿?


今次呢個係我細個時排到最尾先會揀既Sanrio卡通人物,當年選擇少,得Little Twinstar、Hello Kitty同埋My Melody三種架咋。



其實呢個系列都好多可愛配角既。


但我就麻麻地鍾意佢地


7/12果日,去尖沙咀觀完禮返黎,見到佢地,都專登走埋去影下相,相信都好多朋友喜歡佢既。


我見到D細路女都好興奮,猛叫Daddy同佢影相。


好難得先影到冇閒雜人等,見到呢個小妹妹都唔算好殺風景,就照俾佢入鏡啦。


呢個郵箱上既雀仔,係聖誕版架。


我明明記得隻狐狸唔係咁樣架喎,唔通我記錯?


大大小小既Melody,都幾靚架。


夢幻一樣既場景,設計相當精美,而且預留空間供大家拍照,算set得唔錯。


現場設有歷年經典產品,或者你地屋企都仲有收藏都未定。


唔係嚇你,我屋企都多多少少有啲架,全部都係唔覺意仲留係度既唧。




7 則留言:

  1. d精品好靚呀~
    當年應該係:鐘意kitty..就好憎melody....鐘意melody..就好憎kitty..
    我就係例外~我兩個都唔鐘意~

    回覆刪除
  2. MELODY 都唔錯, 細個都鍾意, 不過一定好多人啦係咪?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通流量,因為有人守住入口,見有人出先放人入,咁就唔會太逼。

      刪除
    2. 你睇我影出黎都唔係人山人海就知啦。

      刪除
  3. 屯門市廣場這個主題真係超靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算係咪佢粉絲,都唔會覺得差。

      刪除