2008年11月15日 星期六

剝智慧齒一

今日放咗工,即刻去美心買三文治返屋企,點知又遇到負責開三文治既阿姐行開咗,三文治巴檯果邊冇人當值添,唯有俾個夾西餅既姐姐仔整啦。


 


可能佢從來冇整過,唔知標準係點,就咁以為好似自己係屋企做三文治食咁,係咁意好似塗牛油咁,放咗好少沙律蛋係我份三文治度。所以,我從未食過咁扁既西式三文治。有冇搞錯呀!我差唔多隔一個星期六就會買一次,而且間中返工食晏果陣都有買既,我絕對清楚美心既午餐三文治係點既,一向d餡起碼都有成寸厚架!但我俾完錢行去等果陣,見到咁既情況,佢已經整緊第二份啦,又要趕去搭村巴,唯有食少啖當減肥啦!


 


約咗牙醫五點,我家陳小姐要剝智慧牙。好緊張,驚有咩e郁。成二千二百蚊剝一只,好貴呀!仲要分兩次去,剝兩只添,荷包就認真大出血啦!


 


牙醫叔叔仲話:如果唔夠位生,就要趁年輕快手剝,咁d牙腳就冇生得咁長,冇咁容易壓到神經線,易剝d,而且可以減低蛀牙風險。


 


當然啦,佢梗係會循例解釋埋做呢項手術既風險啦,又話要將只牙分開三份,又話有幾多%會搞到下巴肌肉遲鈍,仲話會痛幾日同埋變豬頭喎,嚇到陳小姐真係有d緊張。


 


之後,我就要出返外面等啦。個牙醫仲話:如果手術順利,應該半個鐘就搞掂,但如果情況差d,就唔止啦。


 


於是我就去外面行個圈,又走咗去百佳掃貨。爸爸唔想拎野,一路猛話:有咩好買唧?但入到去之後,除咗我話要買果三包仔薯片之外,檸檬夾心餅、三盒海苔梳打餅都算輕kang,但兩枝一公升庄初榨純橄欖油同一枝甜醋就係佢自己想買既。點知都未俾錢,牙醫護士已經電召我回歸啦。


 


陳小姐外表睇黎都冇乜野喎,只智慧齒牙冠就散開咗幾粒,牙腳就分開兩邊拉咗出黎。算順利啦,連埋照X-光都係廿五分鐘唧。我問:咁幾時先會腫呀?答案係聽日。咁就祝佢好運啦!


 


之後,走去麥記買咗份日本芥末魚柳包餐,(呃鬼!都唔係咁好味既!)去完七仔買雪糕,又去麵包店買一陣風式既紙包蛋糕俾陳小姐做晚餐。


沒有留言:

張貼留言