2008年11月18日 星期二

提子

好啦,俾埋d提子大家睇下.人地規格係要咁大粒既,冇計,為有照做,原來做提子係要我地學下點樣每次一粘,就可以取出洽當份量既粘土,係用黎訓練我地既基本功既.



我做咗圓形同長形既提子,油埋顏色之後,令立立!



真係晒料呀,咁就用晒三條Grace啦!俾我慢慢玩,三條粘土可以做好多野啦!


最痛苦既,又係要用tape帶去紮d莖,手指又再起卜!



始終覺得d葉好唔自然,真既提子到d果子成熟果陣,d葉應該好殘架啦!



冇心機,我都睇唔慣,好down呀! 求其拎只碟裝住佢.


循例同佢拍返張寫真,咁大碟,又阻訂,都唔好意思送俾人.


搵唔到一主好人家,又要留返黎攝灶la!好可憐!


沒有留言:

張貼留言